MHR 80 team, e.d. hoe hard?
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 21 dec 2010, 21:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme // Derbi GPR 50 Racing Malossi Replica // Derbi DRD Racing Limited
- Locatie: Lopik
MHR 80 team, e.d. hoe hard?
hallo,
nu laat ik mijn blok reviceren gaat er op:
MHR 80 Team
Bidalot r2
Pro race as
C4 lagers
21mm Dell'Orto black edition (zit er al op)
standaard ontsteking
16-52 twv
hoe snel zal dit lopen?
Mvg, Tom
nu laat ik mijn blok reviceren gaat er op:
MHR 80 Team
Bidalot r2
Pro race as
C4 lagers
21mm Dell'Orto black edition (zit er al op)
standaard ontsteking
16-52 twv
hoe snel zal dit lopen?
Mvg, Tom
DRD MHR
GPR MHR
Puch 75 Gila
Spartamet..
GPR MHR
Puch 75 Gila
Spartamet..
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
Beter C3 lagers. c4 krijg je niet zomaar warm gereden en al helemaal niet met een r2. Die lagers zijn meer voor de hele hoge toeren gebieden. Denk aan 12000 toeren+.tomboy schreef:hallo,
nu laat ik mijn blok reviceren gaat er op:
MHR 80 Team
Bidalot r2
Pro race as
C4 lagers
21mm Dell'Orto black edition (zit er al op)
standaard ontsteking
16-52 twv
hoe snel zal dit lopen?
Mvg, Tom
Tevens gaat die r2 je cilinder afknijpen. Een r3 zou het beter doen. En van die 21mm zou je beter een 24mm kunnen maken.
met die tandwiel verhouding zou je denk ik wel de 130 kunnen halen. Maar is wel aan de zware kant vertand. Denk dat 14/15 leuker zal rijden. Helemaal met die r2.
Ik weet niet wat je redenen zijn om die r2 erop te doen? Misschien omdat je bang bent dat je te hard gaat anders? Als dat zo is beter een mhr80 kopen.
- KREGO
- Pro tuner
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
- Locatie: belgië
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
ik zou zelf ook voor een leuke ontsteking gaan kijken...
voor 200euro heb je al een hpi en als je goed zoekt heb je al een polini voor 310€ nieuw
ga ook voor een leuk membraampje en spruitstuk
ook zou ik inderdaad een 24mm carbu zetten.
en waarom zet je er geen malossi uitlaat op?
en c3 en c4 is toch gewoon hoeveel speling de lagers hebben (heb het toch zo een gelezen)
maar ik kan wel fout zitten..
voor 200euro heb je al een hpi en als je goed zoekt heb je al een polini voor 310€ nieuw
ga ook voor een leuk membraampje en spruitstuk
ook zou ik inderdaad een 24mm carbu zetten.
en waarom zet je er geen malossi uitlaat op?
en c3 en c4 is toch gewoon hoeveel speling de lagers hebben (heb het toch zo een gelezen)
maar ik kan wel fout zitten..
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- derbiracing
- Tuner
- Berichten: 402
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 18:14
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
die r2 zal idd je cilinder gaan begrenzen, is wel sonde als je een 80 team wilt rijden
carb wat groter en ander spruitstuk en membraam er in.
ontsteking kan je wel veranderen maar dat zou ik alleen doen als het voor race gebruik is
met r2 zou ik 15-52 rijden en met een mhr supermoto of andere 70/80cc pijp zou ik voor 16:53 gaan

carb wat groter en ander spruitstuk en membraam er in.
ontsteking kan je wel veranderen maar dat zou ik alleen doen als het voor race gebruik is

met r2 zou ik 15-52 rijden en met een mhr supermoto of andere 70/80cc pijp zou ik voor 16:53 gaan


-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 21 dec 2010, 21:34
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme // Derbi GPR 50 Racing Malossi Replica // Derbi DRD Racing Limited
- Locatie: Lopik
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
bedankt voor de reacties!
nu hoorde ik vandaag dat het geen team was die ze hadden, maar een ''normale'' MHR 80
heb nog tandwiel 15 liggen, dus dat komt wel goed.
hetgeen waarom de uitlaat, carb, ontsteking e.d. zo blijft
omdat dat allemaal zo was
en heb niet meer geld om er echt een snel ding van te maken
dus het wordt als volgt:
MHR 80 JS-tuned
Pro Race as
C3 lagers dan (a')
Carters JS-tuned
21mm Dell'Orto black edition gepolijst
standaard ontsteking vervroegd
Bidalot R2
15-52 twv
Dit moet toch wel een leuke straapsetup wezen?
en pk of 15 moet toch kunnen?
een wheelie koning wordt het zeker dat wel
*hopend op nog meer reacties/suggesties*
nu hoorde ik vandaag dat het geen team was die ze hadden, maar een ''normale'' MHR 80
heb nog tandwiel 15 liggen, dus dat komt wel goed.
hetgeen waarom de uitlaat, carb, ontsteking e.d. zo blijft
omdat dat allemaal zo was

dus het wordt als volgt:
MHR 80 JS-tuned
Pro Race as
C3 lagers dan (a')
Carters JS-tuned
21mm Dell'Orto black edition gepolijst
standaard ontsteking vervroegd
Bidalot R2
15-52 twv
Dit moet toch wel een leuke straapsetup wezen?
en pk of 15 moet toch kunnen?
een wheelie koning wordt het zeker dat wel

*hopend op nog meer reacties/suggesties*

DRD MHR
GPR MHR
Puch 75 Gila
Spartamet..
GPR MHR
Puch 75 Gila
Spartamet..
- derbiracing
- Tuner
- Berichten: 402
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 18:14
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
- Huug
- Pro tuner
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
- Locatie: Driebergen
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
met leovince en halve prop krijg ik hem zelfs de lucht aardig in en daarna ontbreekt het me aan ervaring (bang om op me plaat te gaan). Met 12pk en niet omhoog komen doe je toch wat foutderbiracing schreef:ik kom met 12pk niet omhoog hoor of die ik iets fout?

gewoon gassen en koppeling snel laten opkomen en natuurlijk dan vol gas bij geven

maar weer terug on-topic


- derbiracing
- Tuner
- Berichten: 402
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 18:14
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: MHR 80 team, e.d. hoe hard?
Dat heb je wel met mhr 80 ( tenminste ikke)derbiracing schreef:ik bedoel auto wheelie he
Maar met tandwiel 15/16 word dat wel wat lastiger.
Met 14-53 rij ik en naar mijn mening ideaal vertand.
En krego met die speling heb je gelijk c4 lagers hebben meer speling. Die gaat pas weg als die warm is want zet uit. Maar doordat die afstand groter is als bin c3 houd dat in dat ze moeilijker warm te rijden zijn. En als je dat fatsoenlijk wilt lukken dat je behoorlijk wat toeren moet draaien. En die toeren haal je bijna niet met mhr80 laat staan dat je dat continue draait
Zolang je brommer voor straatgebruik is raad ik c3 lagers aan.