Pagina 1 van 1
Welke uitlaat
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 22:17
door revange
He ik wil een nieuwe uitlaat kopen maar ik weet niet welke, als ik de search gebruik vind ik het ook niet echt duidelijk allemaal.
Ik rij nu met airsal80cc en wil een 28mm carb gaan kopen,
Maar ik twijfel tussen
Yasuni hm cross
Metrakit pro race bovenlangs
Malossi mhr team uitlaat, (mischien met malossi mhr team 80cc|)
Gr.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 22:43
door Jasper
revange schreef:He ik wil een nieuwe uitlaat kopen maar ik weet niet welke, als ik de search gebruik vind ik het ook niet echt duidelijk allemaal.
Ik rij nu met airsal80cc en wil een 28mm carb gaan kopen,
Maar ik twijfel tussen
Yasuni hm cross
Metrakit pro race bovenlangs
Malossi mhr team uitlaat, (mischien met malossi mhr team 80cc|)
Gr.
Pro race uitlaat op airsal 80 loopt wel goed had ik vernomen van gijs toen.
En als je mhr team 80 doet dan kun je inderdaad beter mhr team uitlaat nemen.
Yasuni cross hm doet ook prima zijn werk op de airsal.
Is maar net wat je fijner vind rijden. Met de pro race uitlaat word het allemaal wat hoogtoeriger rijden, maar had van gijs vernomen als je eenmaal in die toeren zit dat die dan goed vooruit vlamt. Met de yasuni zal het meer beetje random zijn. Onderin koppel en ook kracht bovenin.
Dus is maar net wat je wensen zijn
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 22:51
door revange
Nou ik wil zeg maar dat ie in de powerband als een dolle door heen gaat, dat vind ik vet. en wat voor uitlaat is dat boven in de header van deze site, (mischien domme vraag)
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 23:33
door Lex
Metrakit pro race, als ik het goed heb.
demper sowieso, alleen de bocht weet ik niet heel zeker.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: di 11 jan 2011, 14:45
door Boeki
Ja, is een Pro Race.
Die moet jij hebben dan.

Re: Welke uitlaat
Geplaatst: di 11 jan 2011, 17:18
door revange
Oke bedankt, iemand ervaring met pro race en airsal 80cc? of malossi team 80 met pro race?
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: di 11 jan 2011, 22:22
door revange
Niemand?
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 14:51
door Supermoto Rider #84
het loopt allebij wel leuk met prorace pijp,
maar met een prorace moet je echt in de toeren rijden anders wil hij niet, en bij een mhr team pijp zal je in het midden gebied wat meer koppel hebben.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 18:27
door revange
Naja ik woon in best klein dorpje, kan niet zoveel in zijn toeren doen want dan zit ik al op het einde van de weg
En de yasuni hm cross? hoe zal dat het doen dan? in het midden veel koppel en op het einde ook?
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 15:14
door Supermoto Rider #84
die zal wel minder presteren dan de mhr en prorace maar zal idd. in het midde gebied en hoge toeren koppel kracht geven.
persoonlijk zou ik zelf voor de mhr team supermoto pijp gaan en dan met die mhr team cilinder, dat lijkt me de ideale combinatie waar je de hoogste prestaties uit haalt, die 2 sluiten natuurlijk heel goed op elkaar aan.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 17:29
door revange
Ja klopt, maar het probleem is dat je die malossi uitlaat bijna niet 2de hands krijgt gevonden. (ik teminste niet) en om die nieuw te gaan kopen is best veel geld.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 17:33
door Supermoto Rider #84
dat is waar, dan zou ik toch naar die prorace gaan kijken mrja dat moet je zelf weten natuurlijk
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 17:51
door revange
Ja ga ik ook doen. even zoeken,
En heb ik nog 1 vraag. werkt een 28mm wel met powerfilter op een 80cc airsal.
Want ik had een aerox met stage 6 racing 70cc en daar kreeg ik mijn 28 niet op afgesteld.
Hij trok dan goed tot de 80 ofzo en dan deed ie booowb, net alsof te te veel lucht krijgt of te weinig benzine
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 17:59
door Jasper
revange schreef:Ja ga ik ook doen. even zoeken,
En heb ik nog 1 vraag. werkt een 28mm wel met powerfilter op een 80cc airsal.
Want ik had een aerox met stage 6 racing 70cc en daar kreeg ik mijn 28 niet op afgesteld.
Hij trok dan goed tot de 80 ofzo en dan deed ie booowb, net alsof te te veel lucht krijgt of te weinig benzine
Als ie teveel lucht krijgt krijgt ie te weinig benzine.
Uhm naja het moet kunnen lopen. Maar zelf zou ik dan voor een 24mm gaan.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 18:17
door Supermoto Rider #84
jasperrr91 schreef:revange schreef:Ja ga ik ook doen. even zoeken,
En heb ik nog 1 vraag. werkt een 28mm wel met powerfilter op een 80cc airsal.
Want ik had een aerox met stage 6 racing 70cc en daar kreeg ik mijn 28 niet op afgesteld.
Hij trok dan goed tot de 80 ofzo en dan deed ie booowb, net alsof te te veel lucht krijgt of te weinig benzine
Als ie teveel lucht krijgt krijgt ie te weinig benzine.
Uhm naja het moet kunnen lopen. Maar zelf zou ik dan voor een 24mm gaan.
mee eens, zou ook voor 24mm gaan
is groot genoeg en dat kan gewoon goed met schuimfilter ofzo
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 18:20
door revange
Oh dat zal nu niet gaan, heb keihin 28mm gekocht met de hele meuk. gaat dit slecht lopen?
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 18:37
door Supermoto Rider #84
nee gaat niet perse slechter lopen dan een 24mm
alleen 24mm is ook voldoende voor die setup en een 28mm zuipt gwoon wat meer maar hij zal der ook gewoon prima mee lopen.
Re: Welke uitlaat
Geplaatst: do 13 jan 2011, 18:43
door revange
Naja oke harstike bedankt iedereen voor jullie reacties,
Deze kan close