krukasarm geplooid
Re: krukasarm geplooid
Hoezo??Enkele posts geleden zei je dat je alles zelf besteld had en bij de dealer gebracht....
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda 2001 mbk nextro mbk next
owja juist :p het was van me nitroblok waarvan ik krukas enzo heb laten bestellen door dealer :p foutje top racing heb ik besteld bij easyparts
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Dat bedoel ik met dat ik je verhaal gewoon helemaal niet meer volg. Wat precies heb je gekocht, wat precies heeft de dealer voor je gekocht, wat precies heb je de dealer laten doen en wat precies heb je zelf nog moeten doen. En leg even in detail uit wat je ermee hebt gedaan vanaf het moment dat hij van de dealer kwam tot het moment dat je dit kreeg, en wat je dealer heeft gedaan om hem te testen want neem niet aan dat die alles erin zet en hem zonder testrun aan jou teruggeeft zodat je zelf erachterkomt dat dit blijkbaar gebeurt...
- Venlonaer
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
TS gebruikt verdacht veel '':p'' 

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
- Beunhaas321
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Xtreme R: Airsal 80
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8615
Waarom heb ik t idee dat dit een hoax is?
No cams, No valves, No problems...
Te koop: ~Nieuwe Doppler Vortex Zuiger en Pakkingset (NT)
~Olietankje
~Olietankje
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
L 0 L die krukas, lekker materiaal.
OT: Dit kan volgens mij alleen gebeuren als je er een ''zuigerstop'' in beunt wat er niet in hoort.
En dan gewoon je gewicht op je kickstart zet lol.
OT: Dit kan volgens mij alleen gebeuren als je er een ''zuigerstop'' in beunt wat er niet in hoort.
En dan gewoon je gewicht op je kickstart zet lol.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
zou niet weten waarom ik zuigerstop zou moeten gebruiken en ik kon stampen op kickstarter en alles draaide mooi rond maar als ik hem aan probeerde te lopen sloeg het achterwiel blok vast en ik deed cilinder af en dan zag ik dit dus
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Allemachtig, hoe moeilijk is hetdebeste95 schreef:Dat bedoel ik met dat ik je verhaal gewoon helemaal niet meer volg. Wat precies heb je gekocht, wat precies heeft de dealer voor je gekocht, wat precies heb je de dealer laten doen en wat precies heb je zelf nog moeten doen. En leg even in detail uit wat je ermee hebt gedaan vanaf het moment dat hij van de dealer kwam tot het moment dat je dit kreeg, en wat je dealer heeft gedaan om hem te testen want neem niet aan dat die alles erin zet en hem zonder testrun aan jou teruggeeft zodat je zelf erachterkomt dat dit blijkbaar gebeurt...

- Venlonaer
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Denk dat deze theorie toepasselijk is voor deze situatie: TS had zuigerstop erin en wou de brommer aankicken, hij wilt maar niet ronddraaien dus gaat ie met zn volle gewicht op de kick staan... daarna boog de drijfstang langzaam.
Ik geloof niet dat je hem zo snel kan laten buigen, dan breekt ie eerder denk
Ik geloof niet dat je hem zo snel kan laten buigen, dan breekt ie eerder denk
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
-
- Banden plakker
dealer zegt dat hij er niks aan kan doen het is zogezegd mijn schuld ik heb cilinder erop gezet maar er was zeker plaats genoeg tussen kop en zuiger want ik had het getest door te draaien aan vliegwiel en dit ging helemaal rond zoals het hoort dan deed ik met kickstart en alles draaide ook maar als ik hem probeerde aan te lopen blokeerde het achterwiel en daarna zag mijn drijfstang er dus zo uit en zat heel te krukasholte vol met benzine maar dat heeft er niks mee te maken zeker ?
De benzine in je carter ligt aan je vlotter (correct me if I'm wrong
)
Het enige wat je nog kan doen is een mailje sturen naar Easyparts of ze nog zo'n klachten hebben gehoord over die asjes en of het niet om een productiefout gaat...En anders ben jij dik gejost
Post eens wat foto's van je cilinder,zuiger en cilinderkop

Het enige wat je nog kan doen is een mailje sturen naar Easyparts of ze nog zo'n klachten hebben gehoord over die asjes en of het niet om een productiefout gaat...En anders ben jij dik gejost

Post eens wat foto's van je cilinder,zuiger en cilinderkop

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF - Gallery: DRD Racing: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5321
Aprilia SX: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=12070 - Locatie: Eefde / Enschede
- Contacteer:
Wat jij zegt is gewoon onmogelijk. Als de zuiger gewoon op en neer gaat met de kickstart, moet deze ook gewoon op en neer gaan door het aanlopen. Je verhaal is of incompleet, of je kletst uit je nek.senda-nextro69 schreef:dealer zegt dat hij er niks aan kan doen het is zogezegd mijn schuld ik heb cilinder erop gezet maar er was zeker plaats genoeg tussen kop en zuiger want ik had het getest door te draaien aan vliegwiel en dit ging helemaal rond zoals het hoort dan deed ik met kickstart en alles draaide ook maar als ik hem probeerde aan te lopen blokeerde het achterwiel en daarna zag mijn drijfstang er dus zo uit en zat heel te krukasholte vol met benzine maar dat heeft er niks mee te maken zeker ?
- Beunhaas321
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Xtreme R: Airsal 80
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8615
Inderdaad, en stel dat de zuiger vast komt te zitten, dan slipt je achterwiel weg, of staat je brommer stil. Het is 100% onmogelijk dat je de drijfstang buigt met aanlopen want dan is het achterwiel al lang aan het slepen.
No cams, No valves, No problems...
~Olietankje
~Olietankje
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: x-treme sm '05', drd evo limited '09'
dit kan je toch niet met de speling krijgen, het lijkt eerder alsof die dealer een lager is vergeten en je drijfstang zo heen en weer is geschoven (just guessing)senda-nextro69 schreef:reden was dat er speling op krukas lagers zat en zo het vliegwiel eraf is gevlogen is afgebroken dus dan heb ik maar alles vernieuwd he
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07 - Locatie: Oss Noord-Brabant
Raar heel raar nog nooit gezien wel gebroken !
En ook een raar verhaal !
En ook een raar verhaal !
Laatst gewijzigd door Derbi-DRD-Oss op zo 17 nov 2013, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Het lijkt mij zeer en zeer onwaarschijnlijk dat een professionele dealer een 1 van de 2 krukaslagers vergeet lmao.
P.S wat de TF zegt is ook niet echt te geloven...
(''ik heb hem aangelopen en met kickstart, en de drijfstang was ineens krom'')

P.S wat de TF zegt is ook niet echt te geloven...
(''ik heb hem aangelopen en met kickstart, en de drijfstang was ineens krom'')

www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: x-treme sm '05', drd evo limited '09'
hahahaha daarom zette ik erbij just guessing mja ik snap dr niks meer van wat ie zegt