Rieju MRX 50 gaat niet harder dan 50
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Rieju MRX 50
Re: Rieju MRX 50 gaat niet harder dan 50
Oke ik ben dus wel een hele tijd later met reageren maar het probleem wat het uit eindelijk was was dat er best wel grote slijtage in de cilinder zat wat ook bets wel logisch is aangezien de cilinder er al 15 jaar op zit en waarschijnlijk nog geen een keer is vervangen al hoewel ik wel een andere zuiger had gemonteerd toen en er niks aan de hand leek te zijn met de cilinder blijkt het toch dat het behoorlijk is gaan slijten (misschien door verkeerd inrijden) maar ik heb nu al een tijdje ongeveer 600 a 700 km een doppler cilinder erop en hij rijdt heel makkelijk naar de 70
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Rieju MRX 50 gaat niet harder dan 50
Mooi !
Bedankt voor de terugkoppeling, altijd leerzaam.
Zulke problemen zijn idd niet altijd even makkelijk op te sporen, zeker niet op afstand, het wordt dan een kwestie van dingen uitsluiten en stuk voor stuk vervangen tot je het hebt.
Let er wel goed op dat de carb nog goed afgesteld staat nu anders slijt de nieuwe cilinder ook weer snel.
Bedankt voor de terugkoppeling, altijd leerzaam.
Zulke problemen zijn idd niet altijd even makkelijk op te sporen, zeker niet op afstand, het wordt dan een kwestie van dingen uitsluiten en stuk voor stuk vervangen tot je het hebt.
Let er wel goed op dat de carb nog goed afgesteld staat nu anders slijt de nieuwe cilinder ook weer snel.