welk frame

Algemene vragen over Derbi.
Gebruikersavatar
Jolt
Pro tuner
Berichten: 853
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4

ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400
Locatie: Nijemirdum

Re: welk frame

Ongelezen bericht door Jolt »

Dat is een DRD frame
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja :emo:
Plaats reactie