proud_owner_derbi!!! schreef:das waar maarja ik kan wel schakelen dusja
Geloof me ! onder je examen wil je niet ook nog moeten schakelen. je moet elke bocht inhouden en binnen de bebouwde kom al helemaal. dan kan je weer opnieuw gaan schakelen. Als je onverwacht moet remmen moet je weer denken hoeveel terug want dat gaat nog niet automatisch. waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan ?
Kijk als je al wat ervaring heb, dan is het geen probleem om met schakel te gaan rijden, maar om nu voor je examen dat ook te moeten, met stress erbij, dan moet je ook nog richting aangeven, in de spiegels kijken.
proud_owner_derbi!!! schreef:ja zo moeilijk zal dat niet zijn hoor
je moet even slalommen stoppen bij 25 km/uur en lichtjes rijden (12 m op minimum 10 sec)
en 2 achten rijden
je moet even slalommen stoppen bij 25 km/uur en lichtjes rijden (12 m op minimum 10 sec)
en 2 achten rijden
Als ik dit zo hoor lijkt me dat ie in België woont
ja
Maar als ze je vragen bij de praktijkles in nl of je al eens eerder brommer had gereden en je zegt nee, moet je ook slalommen enzovoorts
Gelukkig hoefte ik dat niet:P
en 2 achten rijden
Als ik dit zo hoor lijkt me dat ie in België woont
Ooooooh
Neem dan maar je brommer mee,
maar dan heb ik niks gezegt, weet niks over rijbewijs halen in belgie.
kheb al eens geprobeer maar ik zie nergens scheuren ofzo uitlatt is het ook niet nieuwe bougie geprobeerd
die toeren krijg ik niet weg dus hij gaat in het weekend naar de garage en ze gaan alles ook ens nakijken enzo dusja we izn wsel
maar hoe zit het dan met die scr corse of thrower
en scheelt die v6 veel
Leovince V6 is hetzelfde als een originele ontrgenste uitlaat , met iets meer koppel. Dus die trekt iets beter, maar gaat absoluut niet harder als 80. (onderlangs is een ander verhaal heb ik gelezen, moet je wel 90 kunnen halen met alles standaard ontgrenst, vraag jay-z hierover, die heeft deze uitlaat onder zijn derbi hangen.)
Het wordt ook de vervangingsuitlaat genoemd, omdat deze dus ongeveer hetzelfde is als de originele ontgrenste uitlaat. Leuk als je originele uitlaat bijna doorgeroest is en je niet echt hard wilt rijden (in verband met politie of ouders ofzo).
Thrower met je wel een kleine 90 mee kunnen halen, wordt vaak vergeleken met de Yasuni Cross,
De Yasuni Cross gaat echter net weer iets harder.
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!