Derbi kopen Spanje

Algemene vragen over Derbi.
Xtreme06
Pro tuner

Re: Derbi kopen Spanje

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Zoveel zal het zeker niet zijn,word dachtik op de waarde ervan bepaald maar wederom niet zeker :eerie:

Vind een nummerplaat geen slecht idee als dan de boetes op de rollen wat dalen :dry: zal wel niet het geval zijn :x
En als ze maar geen vierkante kilometer groot zijn,zoal de belgische motorplaten :lolno:
joyrider
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Beta rr50 track

Ongelezen bericht door joyrider »

Xtreme06 schreef:Zoveel zal het zeker niet zijn,word dachtik op de waarde ervan bepaald maar wederom niet zeker :eerie:

Vind een nummerplaat geen slecht idee als dan de boetes op de rollen wat dalen :dry: zal wel niet het geval zijn :x
En als ze maar geen vierkante kilometer groot zijn,zoal de belgische motorplaten :lolno:
ik vind da hele gedoe (rollerbank, kenteken) gwn belachelijk en geldverspilling met het geld vd belastingbetaler.
Ze kunnen beter de criminelen en ander crapuul in de gevangenis steken, maar daar zijn ze bang vn natuurlijk eh. 16-jarigen hun brommer afpakken en boetes uitschrijven is veel gemakkelijker eh :wall:
joyrider
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Beta rr50 track

Ongelezen bericht door joyrider »

al gepakt op de rollen misschien?
Xtreme06
Pro tuner

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

joyrider schreef:Ze kunnen beter de criminelen en ander crapuul in de gevangenis steken, maar daar zijn ze bang vn natuurlijk eh. 16-jarigen hun brommer afpakken en boetes uitschrijven is veel gemakkelijker eh :wall:
:clap:

Voor sommige is het wel eens nodig om brommer kwijt te zijn,rijden gelijk mongolen :emo:
Lagere boetes zou ik al blij mee zijn,zoals in NL :haai:

Ik rij maar af en toe eens naar school,soms geen zin of ligt het ding uitelkaar zoals nu...Dus zelf nog geen ervaring
Maar verwacht niet veel problemen,op teller rijd die 60.Met wat gelul en na correctie laten ze me wel rijden denk ik :happy:
Zou natuurlijk wel harder willen maar nogal schrik van hoge boetes en begrenzer valt nogal op :sad:

En nu maar weer ontopic :lol:
Plaats reactie