Hallo ik last van versleten banden haha
maar me probleem is dat ik niet weet of het nog waard is om nieuwe er onder te zetten. Want ik wil me derbi verkopen binnen 2 maanden. heb nu michiline en onder zitten en die bevallen me erg goed. maar die zijn nogal prijzig al je weet dat je brommer gaat verkopen . dus mij vraag is welke zal ik er onder zetten de mich of conti of misschien een anderen
als ik een brommer zou moeten gaan kopen zou ik zeker kijken of er goede banden onder liggen. Geeft al een beetje aan hoe de eigenaar er mee om is gegaan. Dus ik zou gewoon sporty's kopen. En conti twist heb ik nu zelf voor mijn project brommer maar heb er nog niet mee gereden. tja moeilijke keuze maar ik zou denk ik conti's doen die zijn in de aanbieding volgens mij.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Geen winterbanden doen, heb ze ook gehad maar het net zoveel grip met mijn x-race(pilot sport) dan als met met drd racing IRC winterband. Het klink miss raar maar ik vind deestone's het lekkerste in de winter
ja is redelijk goedkoop. ik kan bij me dealer voor 70.- (130/70-17) krijgen maar dat is kennis dus is de marge er af gehaald. Misschien is het nog wel iets goedkoper te vinden want inkopen kan vaak wat goedkoper als je bvb motorzaak bent en meerdere banden afneemt. maar ja, ga je moeilijk lopen doen om een tientje
ja oke ik vond het zo goedkoop vergeleken met easyparts war je uitkomt op 170,-
waar kan je ze dan inkopen me pa heb een auto garage maar staat ook ingeschreven als motorzaak doet er niks mee. maar welke leveransier.
heb het nu niet echt heel breed en probeer toch wat te besparen.
Geen idee maar dealer pakte catalogus van michelin er bij en daar stond hij in. rekende effe wat en zei dat hij mij voor 70.- kom geven. Hij rekent altijd voor mij gewoon inkoop prijs die hij betaald dus ga er vanuit dat hij nu ook heeft gedaan. Weet alleen niet of michelin uitlevert aan een winkel voor maar 1 setje met banden .... zal vast wel contract bij zijn. niet welke winkel koopt voor het zelfde bedrag in dat weet ik wel
Bandjes moeten uit Duitsland komen dus je hebt ze met een klein weekje
Ik ga ze van de week bestellen en heb het internet wel redelijk afgezocht dus ik zeg DOEN