Hoi,
Het olielampje van mijn x-treme 2011 brande laast dus had ik hem bijgevuld maar nu brand hij nog steeds, ik heb al in het tankje gekeken en die zat nog gewoon harstike vol. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Ik zat zelf te denken aan de sensor of is het iets anders?
Alvast bedankt
Olielampje
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi sendra DRD x-treme 2011
- marvin65
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7346
Re: Olielampje
Ik denk dat je sensor kapot is.
maar als je hem gewoon in winkel hebt gekocht zou
ik er mee terug gaan want ik denk dat je gewoon nog garantie hebt omdat je een 2011 model hebt.
maar als je hem gewoon in winkel hebt gekocht zou
ik er mee terug gaan want ik denk dat je gewoon nog garantie hebt omdat je een 2011 model hebt.
Gas erop !
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition
kijk je zekering eens na, naast je accu... kan ook een kabelbreukje zijn. of naar de dealer brengen...

Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Wanneer je zekeringslampje kapot is blijven het olie,benzine en hitte lampje allemaal branden, dus ik denk een kabelbreuk / kortsluiting / defecte sensor.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi sendra DRD x-treme 2011
Olielampje
Dat kan maar de eene keer staat die aan en de andere keer weer uit
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Zekering nakijken is nog geen eens halve minuut werk, zadel eraf halen en dan naast je olietankje kijken, zit een zwart doosje die je kan openmaken, deze openmaken en je ziet een sja,, zekering zitten. Deze kan je eruit trekken en dan kijken of het kabeltje erin niet gebroken is. Als deze wel gebroken is moet je even rijden naar dealer en daar een 7.5A zekeringetje kopen à 50 cent.

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.