filter
- J03P
- Moderator
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Re: filter
meer informatie zou wel handig zijn.
Setup?
Brommer?
Setup?
Brommer?
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd racing limited 2005
14 mm carbu ,malossi rood zwart filter, standaart uitlaat zonder ringel of pennis eraan, carbu ontgrenst
-
- Derbi fan
limited 2005 black edition ^^Jochen schreef:14 mm carbu ,malossi rood zwart filter, standaart uitlaat zonder ringel of pennis eraan, carbu ontgrenst
Vind 3 al best wel groot, heb je stap voor stap geprobeerd?
Is gewoon een kwestie van afstellen. Als je steeds met 1 groter bent gegaan, gewoon nog 1 groter gaan.
Ook spelen met je luchtschroef en gasnaald.
Afstellen moet je toch echt zelf doen.
Is gewoon een kwestie van afstellen. Als je steeds met 1 groter bent gegaan, gewoon nog 1 groter gaan.
Ook spelen met je luchtschroef en gasnaald.
Afstellen moet je toch echt zelf doen.

-
- Derbi fan
heb nog nooit met luchtshroef en gasnaald gewerkt sproeiers gaan wel
Als je je brommer zelf wil afstellen zou ik daar maar eens in gaan duiken dan. Anders krijg je hem nooit goed lopend. 

-
- Derbi fan
heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter 

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Senda DRD Evo limited '10
Teh Fuck?Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
- Royal-Tuning
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: DRD Black Edition
Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
daarom moet je je filter ook inolien he .houd het zand tegen

Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens?
-
- Beginnende tuner
Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef:Teh Fuck?Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Beginnende tuner
hah, dan ken je mij nog niet, en volgens mij geloof je echt direct alles wat iemand je vertelt, want als je em gewoon in-olied is er niks aan de hand, en dan moet je geen beunfilter kopen he.Ruben'94 schreef:Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef: Teh Fuck?
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
-
- Beginnende tuner
Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.Wovter schreef:hah, dan ken je mij nog niet, en volgens mij geloof je echt direct alles wat iemand je vertelt, want als je em gewoon in-olied is er niks aan de hand, en dan moet je geen beunfilter kopen he.Ruben'94 schreef:Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef: Teh Fuck?
Maar de winst is minimaal, en dan ga je "bezuinigen" op iets cruciaals, ik snap dat gewoon niet.
- royvi
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Welke motor heb je als ik vragen mag?
Powerfilters zijn gewoon schuimfilters net als je originele filters, als je deze schuimfilters gewoon goed inolied en regelmatig schoonmaakt en opnieuw inolied is er niks aan de hand. Maar ipv van zo'n powerfilter kan je ook gewoon het kapje van je ori filter af halen, is precies hetzelfde.
Die gaasfilters zijn wel bende, die houden alleen bakstenen en honden tegen. De rest zuigen die gaasfilters allemaal op
Powerfilters zijn gewoon schuimfilters net als je originele filters, als je deze schuimfilters gewoon goed inolied en regelmatig schoonmaakt en opnieuw inolied is er niks aan de hand. Maar ipv van zo'n powerfilter kan je ook gewoon het kapje van je ori filter af halen, is precies hetzelfde.
Die gaasfilters zijn wel bende, die houden alleen bakstenen en honden tegen. De rest zuigen die gaasfilters allemaal op

Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Beginnende tuner
SX125 cross ik vaak op maar is niet van mij, maar als die dingen even goed filteren als normaal, wat is dan het nut? dan heb je sowieso geen prestatie winst, wat ik überhaupt al betwijfel.royvi schreef:Welke motor heb je als ik vragen mag?
Ik doe ook off-road op mijn Derbi.
-
- Beginnende tuner
en toevallig heb ik er geen hekel aan, ook toevallig omdat ik cross, en ik goed weet hoe ik m'n filter moet in-oliën, en wanneer ik zelf kan zien wanneer ik em schoon moet maken, en ook of dit nodig is of niet, en als je nou je filter bijvoorbeeld in de rijwind hangt, kan er makkelijker lucht bij, en zo komt de lucht sneller bij je inlaattraject. dus ga mij niet vertellen dat je veel ervaring hebt met crossen, want als je dat zou hebben, zou je weten dat je nu gewoon lulkoek uitkraamt, want een filter van 'n crossmotor is precies hetzelfde, en waarom zou het op 'n derbi gemonteerd helemaal anders zijn? op mijn RMZ zitten ook gewoon ''gaten'' aan de zijkant van mn achterkappen waar mn luchtfilter inzit. waarom zouden ze die ontworpen hebben als er dan meer stof bij zou kunnen komen? juist ja, zo kan er meer lucht bij. hij wordt vuiler, maar daarom heb ik ook 13 luchtfilters in m'n kast liggen.Ruben'94 schreef: Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.
Maar de winst is minimaal, en dan ga je "bezuinigen" op iets cruciaals, ik snap dat gewoon niet.
-
- Beginnende tuner
Heb je die luchtfilterboxen gezien die op de meeste crossers zit? die zit daar niet voor niets.Wovter schreef:en toevallig heb ik er geen hekel aan, ook toevallig omdat ik cross, en ik goed weet hoe ik m'n filter moet in-oliën, en wanneer ik zelf kan zien wanneer ik em schoon moet maken, en ook of dit nodig is of niet, en als je nou je filter bijvoorbeeld in de rijwind hangt, kan er makkelijker lucht bij, en zo komt de lucht sneller bij je inlaattraject. dus ga mij niet vertellen dat je veel ervaring hebt met crossen, want als je dat zou hebben, zou je weten dat je nu gewoon lulkoek uitkraamt, want een filter van 'n crossmotor is precies hetzelfde, en waarom zou het op 'n derbi gemonteerd helemaal anders zijn? op mijn RMZ zitten ook gewoon ''gaten'' aan de zijkant van mn achterkappen waar mn luchtfilter inzit. waarom zouden ze die ontworpen hebben als er dan meer stof bij zou kunnen komen? juist ja, zo kan er meer lucht bij. hij wordt vuiler, maar daarom heb ik ook 13 luchtfilters in m'n kast liggen.Ruben'94 schreef: Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.
Bij derbi's hangen ze die dingen er gewoon buiten, blootgesteld aan alles, als hij nat word denk je dat dat goed is voor je motor? ik blijf bij mijn standpunt, laat de standaard luchtfilter maar lekker zitten.
-
- Beginnende tuner
misschien als je 'm 'n beetje hendig monteerd scheeld het ook al he
-
- Beginnende tuner
Wat is er mis met de originele luchtfilter? die remt echt niet hoor, niet merkbaar in ieder geval.Wovter schreef:misschien als je 'm 'n beetje hendig monteerd scheeld het ook al he