Door Nederland met de brommer

Algemene vragen over Derbi.
derbiii
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: derbi senda

Re: Door Nederland met de brommer

Ongelezen bericht door derbiii »

oke dus gewoon alle dorpjes opschrijven waar je langs moet?? + een kaart enzo. heb ook wel gps op me mobiel dus dat kan ook altijd nog. heeft er iemand een inschatting hoe lang je rijd als je van ommen(overijssel) naar den haag moet? (200km op de snelweg) als je brommer 80 loopt (kan..)
J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Ongelezen bericht door J03P »

Blijf maar van de snelweg, vinden automobilisten en de politie niet zo leuk.
Om van de gevaren nog maar te zwijgen.
Zal ongeveer 4-5 uur duren.

Neem ook een normale kaart mee, ik deed het puur op verkeersborden.
Lukte prima, reed 2x fout.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Op de verkeersborde doe ik het meestal ook, maar daar raak je af en toe nog wel eens mee verdwaald! Zo stond ik eens op de oprit van een snelweg (gelukkig helemaal aan het begin :lol:) En had ik de pech dat de provinciale weg die ik wou pakken geen bromfietspad in de buurt had (of die was er wel en kon ik het niet vinden :P)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
JoopKarelSpank
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

als ik wel eens een tochtje onderneem wordt ik altijd helemaal gek van al die stomme afritten op de snelweg, je kan iedere keer een paar 100 meter rijden dan heb je of een viaduct of een op/afrit of soms gescheiden. Heel onrustig en langzaam rijden.. Verder is het ook leuk wanneer je in een vreemde stad komt en je kan de fietsroute niet volgen vanwege fietspaden en de autoroutes lopen alleen naar snelwegen toe. Wat moet je dan XD ben zo ook wel eens bijna een snelweg opgereden :P bij dordt(maar kwam ook omdat ik de borden niet zag dat ik met de brommer niet op die hoofdweg had mogen rijden waar ik voor een stoplicht stond)
Plaats reactie