hallo,
ik heb een drd 03 voorvork en voorwiel, maar ik heb de afstandsbussen er niet bij gekregen.
nu wil ik deze graag op mijn brommer zetten maar zonder de afstandsbussen gaat dat niet.
de afstandsbussen kan ik niet vinden op easyparts en bij josdijkman kom ik ook niet verder.
josdijkman heb ik ook al gemaild, maar die heeft mijn framenummer nodig, maar ik heb een
extreme frame dus daar heb ik ook niet zoveel aan. mijn vraag is dus of iemand mij de afstandsbusjes
op een webshop kan aanwijzen, of dat iemand de maten aan mij door kan geven en iemand die
ze dan voor mij wilt draaien. alvast bedankt.
olivier
afstandsbussen drd 03
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda
-
- Derbi fan
Re: afstandsbussen drd 03
niemand?
- Supermoto Rider #84
- Tuner
- Vervoersmiddel: Seat Ibiza - Yamaha wr 426f Supermoto
ik zou gewoon je vork erin zetten, wiel erin, dubbele remklauw erop en dan kijken hoeveel ruimte je op moet vullen.
laat je zelf gewoon even busjes draaien bij metaal bedrijfje
of nummer 4 bestellen,
http://www.easyparts.nl/showdrawing/188 ... Avant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
laat je zelf gewoon even busjes draaien bij metaal bedrijfje

of nummer 4 bestellen,
http://www.easyparts.nl/showdrawing/188 ... Avant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-- Ex Supermoto Rider # 84 --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-
- Derbi fan
ja dat is inderdaad een mogelijkheid, maar is er niet iemand die de maten van de busjes voor mij even kan opmeten, is het een stuk preciezer dan wanneer ik het zelf ga bepalen zonder busjes.
en nummer 4 zijn ringen denk ik, maar dan zouden er geen afstandsbussen tussen zitten bij het voorwiel... dus dat klopt allemaal niet.
olivier
en nummer 4 zijn ringen denk ik, maar dan zouden er geen afstandsbussen tussen zitten bij het voorwiel... dus dat klopt allemaal niet.
olivier