ik heb even een snel vraagje:
wat is het verschil tussen een oud type en nieuwe type cilinderkop?
ik heb een oud type blok maar het schroefdraad van de bougie is verrot...
nou kan ik aan een cilinderkop komen voor weinig maar dat is van een nieuwe type blok.
gaat dit zonder problemen passen?
gaat trouwens gewoon om een originele 50cc cilinder.
SPOEDVRAAG! verschil cilinderkop oud en nieuw type.
-
- Beheerder
- Berichten: 6927
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: SPOEDVRAAG! verschil cilinderkop oud en nieuw type.
Past niet.
Oud type heeft geen losse binnenkop als ik me niet vergis, en nieuw type wel.
En vorm is ook anders zover ik weet.
Oud type heeft geen losse binnenkop als ik me niet vergis, en nieuw type wel.
En vorm is ook anders zover ik weet.
Re: SPOEDVRAAG! verschil cilinderkop oud en nieuw type.
bij mij was het schroefdraad ook verrot hebben ze bij de dealer nieuw ingetapt
Re: SPOEDVRAAG! verschil cilinderkop oud en nieuw type.
Denk dat nieuwe draad tappen inderdaad een stukke goedkopere oplossing is, als dit wel gaat natuurlijk
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Re: SPOEDVRAAG! verschil cilinderkop oud en nieuw type.
het is al opgelost:p
me pa heeft de bougie er op een of andere manier toch nog in kunnen draaien,
alleen het begin van het schroefdraad was verrot...
me pa heeft de bougie er op een of andere manier toch nog in kunnen draaien,
alleen het begin van het schroefdraad was verrot...