Sleutel gebroken

Algemene vragen over Derbi.
NoahFlemx
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track

Sleutel gebroken

Ongelezen bericht door NoahFlemx »

Hallo, mijn sleutel van mijn beta rr 50 track 2021 is gisteren gebroken. Ik heb een reserve sleutel maar die ben ik ineens kwijtgeraakt :wall:
Nu staat mijn brommer dus ook niet thuis want ik was bij de basic fit toen het gebeurde en hij staat ook op stuurslot dus ik kan er ook niet mee naar huis lopen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik wil ook liever dat hij thuis staat want nu kan hij eventueel worden gestolen. En wat moet ik dan doen om het contactslot weer te fixen? Moet ik een nieuw contact kopen ofzo? Of is er iets adners wat ik kan doen. Ik zag deze wel te koop: https://www.vanseggeren.nl/contactslot- ... hatgpt.com
Ik weet niet of ik dit alleen hoef te vervangen. Maar dan moet ik dus helemaal naar die basic fit gaan en daar gaan beunen. En dan alsnog staat hij nog op stuurslot. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
NoahFlemx
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track

Re: Sleutel gebroken

Ongelezen bericht door NoahFlemx »

NoahFlemx schreef: do 30 okt 2025, 13:18 Hallo, mijn sleutel van mijn beta rr 50 track 2021 is gisteren gebroken. Ik heb een reserve sleutel maar die ben ik ineens kwijtgeraakt :wall:
Nu staat mijn brommer dus ook niet thuis want ik was bij de basic fit toen het gebeurde en hij staat ook op stuurslot dus ik kan er ook niet mee naar huis lopen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik wil ook liever dat hij thuis staat want nu kan hij eventueel worden gestolen. En wat moet ik dan doen om het contactslot weer te fixen? Moet ik een nieuw contact kopen ofzo? Of is er iets adners wat ik kan doen. Ik zag deze wel te koop: https://www.vanseggeren.nl/contactslot- ... hatgpt.com
Ik weet niet of ik dit alleen hoef te vervangen. Maar dan moet ik dus helemaal naar die basic fit gaan en daar gaan beunen. En dan alsnog staat hij nog op stuurslot. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
UPDATE
Ik heb een soort kapje aan de zijkant eraf gehaald en zo mijn contact en het stuurslot dus ook eraf gehaald. Toen het contact zelf opengemaakt en aan dat dingetje gedraaid zodat ik het contact aan kon doen en nu start hij weer. Nieuw contact is nog onderweg en dan is hij weer zoals origineel!
Plaats reactie