Welke sproeier?

Algemene vragen over Derbi.
Jottenheim44
Banden plakker
Vervoersmiddel: Aprillia sx 50 2016

Welke sproeier?

Ongelezen bericht door Jottenheim44 »

Hoi, ik heb een aprillia sx 50 2016, laatst kreeg ik een vastloper met standaard cilinder de oorzaak hiervan was waarschijnlijk te hoge toeren + verouderde cilinder, nu heb ik een polini 50cc cilinder erop gezet. Ik had hem gister helemaal ingereden dus ik ging testen wat nou de top is (de motor was warm) toen ik richting top ging kreeg ik weer een warmloper, maar gelukkig geen schade. Ik heb nu nog mijn werkende olie pomp erop zitten maar ik denk dat hij bij hoge toeren te arm mengt (of heb ik dit fout?) als ik zelf ga mengen moet ik dan ook gelijk een grotere sproeier erop zetten heb geen idee wat er nu op zit maar bougie is goeie kleur.
Skakelbr
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc (verkocht)
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt 70 (verkocht)
Speedfight 2 70cc mhr lc (verkocht)
Honda civic 1998
Honda del sol (verkocht)
Seat Leon 1.8 topsport

Re: Welke sproeier?

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Je brommer zou inprincipe altijd 1:50(-+) moeten mengen aan de hand van je toeren, als je zelf gaat mengen loopt hij ook gewoon 1:50 maar dan weet je zeker dat hij smering heeft oliepompje kan onbetrouwbaar zijn. Heb je een andere uitlaat oid? Ik kan niet zo gokken welke sproeier je er in moet doen, maar hij zal waarschijnlijk groter moeten, aangezien je anders geen warmloper krijgt. Welke sproeier heb je er nu in?
Jottenheim44
Banden plakker

Geen idee welke sproeier carb moet ik nog openhalen, maar uitlaat is leovince bougie lijkt me wel juiste kleur
https://files.fm/f/63s9mr3wv
Skakelbr
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc (verkocht)
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt 70 (verkocht)
Speedfight 2 70cc mhr lc (verkocht)
Honda civic 1998
Honda del sol (verkocht)
Seat Leon 1.8 topsport

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Bougiekleur zegt lang niet alles, zeker niet als hij redelijk oud is. Heb zelf ook een tijdje leovince gereden met 50cc en mijn bougie was pikzwart, hij werdt alleen wat bruiner als ik volgas had gereden. Ik zou idd even kijken welke sproeier er nu in zit.
Jottenheim44
Banden plakker

Ik ga morgen kijken welke sproeier er in zit, heb setje gekocht van 90 tot 100 welke zou ik eerst testen?
42
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht )

Ongelezen bericht door 42 »

Altijd met de grootste beginnen, je zal wss kleiner uitkomen dan 100 maar dan zit je iig veilig.
Plaats reactie