voca uitlaat kopen zonder prop maar met begrensde cdi
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: DERBI SENDA SM DRD X-TREME LIMITED EDITION 2019
voca uitlaat kopen zonder prop maar met begrensde cdi
ik heb een derbi 2019 met orgineel alles (zonder luchtfilter begrenzerplaat in de carburateur) met een begrensde cdi. nou wilde ik een 2de hands voca onderlangs kopen zonder prop maar hoe hard zou ik dan gaan met deze uitlaat? ik ga nu 62 op teller met ontgrensde voorbocht. want ik wil eigenlijk niet te hard gaan of is het dan beter om helemaal niet een uitlaat te halen?
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: voca uitlaat kopen zonder prop maar met begrensde cdi
Een voca is best hoogtoerig en zn powerband begint pas bij 8 of 9k toeren dacht ik.
Als je dan door de begrensde cdi maar 8k toeren kan maken rijdt t dus voor geen meter want de uitlaat levert pas vermogen vanaf 8k.
Beter hou je de ori uitlaat of hooguit een leovince x fight, daar begint de powerband veel vroeger en heb je dus nog wel trekkracht ( koppel )
Als je dan door de begrensde cdi maar 8k toeren kan maken rijdt t dus voor geen meter want de uitlaat levert pas vermogen vanaf 8k.
Beter hou je de ori uitlaat of hooguit een leovince x fight, daar begint de powerband veel vroeger en heb je dus nog wel trekkracht ( koppel )