Ik heb er twee carburateurs bij gekregen een van 17,5 mm (met een sproeier 78) en een van 21mm (allebei van het merk dellortho) op mijn 21 mm carburateur zit een veel te groot sproeier (een sproeier 90) op voor 50cc en denk dat hij daarom onregelmatig loopt. Dus mijn vraag is is het waard om een kleinere sproeier te kopen voor mijn 21 mm. En wat voor voordelen heeft een grote carburateur met dezelfde grootte aan sproeiers? (Ik heb geprobeerd de sproeier van mijn 17,5 mm in de 21mm te doen maar het is heel handig dat de 17,5 mm een 6mm groot spruitstuk gebruikt en de 21 mm een 5 mm groot spruitstuk

En ik heb een vraag over het luchtfilter want ik heb heel leuk een nieuw luchtfilter gekocht want de oude was toe aan vervanging maar dan kom je erachter dat het luchtfilter er niet op past omdat de achterveer er tegen aan komt. Wat zou de beste oplossing zijn voor dit probleem ik heb al zitten kijken voor een soort slang die langs mijn veer heen gaat. ( de slang zou ook best veel raarre bochten moeten malen omdat de slang niet links achter mijn veer kan gaan omdat daar mijn uitlaat zit.)