hallo,
ik heb een derbi senda Xtreme 50sm uit 2007,
ik begin binnenkort aan een groot derbi project en wil daarbij een USD(upsidedown vork) monteren. Ik weet dat de kroonplaten op het balhoofd passen maar ik hoorde dat je een andere velg en remklauw nodig hebt. Past de Xtreme klauw(AJP) op de USD en hoe zit dat met velg? zit er een andere as in of is het een andere remschijf? conclusie: wat moet ik allemaal nodig hebben om zo goedkoop mogelijk maar zonder zelf beugels etc maken een USD onder een Xtreme te zetten?
mvg
benodigdheden USD op Xtreme monteren
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: 2009 Derbi Senda DRD Racing 85cc Barikit BRK
2001 Volkswagen Bora 1.9TDI PD115
2007 Derbi Senda X-treme 50sm Doppler Vortex(sold)
2004 Peugeot Speedfight 2 70 Malossi MHR Rep(sold)
1998 Volvo V70 2.5(sold)
2015 Orion RX125 Xtreme SM(sold) - Locatie: Steenbergen, Noord Brabant
benodigdheden USD op Xtreme monteren
Jazeker.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM - Gallery: https://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=23984
Re: benodigdheden USD op Xtreme monteren
voor een showa usd ga je naar mijn weten alleen maar een 240mm remschijf voor nodig hebben en de bijbehorende kroonplaten uiteraard. Een marzocchi ga je wat meer voor nodig hebben, op zijn minst:
-de vork en kroonplaten zelf
-remklauw
-300mm remschijf
-de as
-lagers zodat de 15mm as past.
En er zullen vast nog wel wat kleine dingetjes nodig zijn om het mooi passende te krijgen, maar dat was wat ik zo even uit mijn hoofd wist.
-de vork en kroonplaten zelf
-remklauw
-300mm remschijf
-de as
-lagers zodat de 15mm as past.
En er zullen vast nog wel wat kleine dingetjes nodig zijn om het mooi passende te krijgen, maar dat was wat ik zo even uit mijn hoofd wist.