help mij is uit met de derbi
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi gpr nudę 50
help mij is uit met de derbi
Een helegoede dag ik heb een derbi gpr nudę maar start niet meer hij stond een tijdje stil en er waren wat dingentjes kapot. Ik heb des tijds de kabel boom eruit gehaald om hem door te meten maar dat was allemaal goed maar de zekering niet waardoor ik nu niet weet waar alle bedradingen horen en er waren pakkingen stuk en die heb ik allemaal vervangen maar hij doet het nog steeds niet. Ik ben al een week bezig om hem lopend te krijgen maar mijn ideeen zijn op. Wat die doet, hij start een enkele keer en kan ik hem maar in de 1ste versnelling houden. Daarnaast hoe ik de pen van de bezine doe de bougie word zwart maar geeft wel vonk. Hij heeft compressie maar niet super goed en hij krijgt zeker bezine we hebben bij de cabarateur een aansteker gehouden en zagen dat er een vlam uit kwam (meerdere keren getest) we hebben vaak de cabarateur er afgehaald en na gekeken of er vuil of iets stuk is de cabarateur heeft ook lucht zodat die naar de cillinder heen gaat. Getest met aansteker waar de bougie hoort. Iemand een idee? Ik denk zelf dat het een afstel gedoe is maar verder geen verstand van dat soort dingen hij heeft een 19mm cabarateur en een sproeier van 102 gas pen staat nu op zijn 4 naar boven.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-treme
Re: help mij is uit met de derbi
Heb je de bedrading etc al allemaal aangesloten?
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Andere sproeiers geprobeerd ?
-
- Banden plakker
nee nog nietSennekr0es schreef:Heb je de bedrading etc al allemaal aangesloten?
-
- Banden plakker
van de week gebeurt dat42 schreef:Andere sproeiers geprobeerd ?