Woon-school verkeer

Algemene vragen over Derbi.
Plaats reactie
Pertje
Banden plakker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 07 apr 2020, 14:44
Vervoersmiddel: Derbi drd pro 2014
Locatie: Oosterhout

Woon-school verkeer

Bericht door Pertje »

Beste lezers,

Ik wil een derbi kopen
Laatst gewijzigd door Pertje op wo 01 jul 2020, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Woon-school verkeer

Bericht door Matthijs H »

Schakelbrommers zijn betrouwbare vervoersmiddelen. De gebruikers niet, en dat is het probleem.
Een schakelbrommer en een treinstation klinkt niet echt als een goede combinatie.
Overigens wil je met een brommer ook geen 45 rijden. En 60 is ook niet echt snel. Wil je een top hebben van 80 moet je waarschijnlijk weer een andere uitlaat, met de kosten vandien. En gezeur met politie, wat je nu niet hebt.
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Pertje
Banden plakker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 07 apr 2020, 14:44
Vervoersmiddel: Derbi drd pro 2014
Locatie: Oosterhout

Re: Woon-school verkeer

Bericht door Pertje »

Matthijs H schreef:Schakelbrommers zijn betrouwbare vervoersmiddelen. De gebruikers niet, en dat is het probleem.
Een schakelbrommer en een treinstation klinkt niet echt als een goede combinatie.
Overigens wil je met een brommer ook geen 45 rijden. En 60 is ook niet echt snel. Wil je een top hebben van 80 moet je waarschijnlijk weer een andere uitlaat, met de kosten vandien. En gezeur met politie, wat je nu niet hebt.
Ik woon in een rustige dorp, en waar het station is is het ook niet druk of wordt er vaak iets gestolen of gesloopt. Ik was inderdaad van plan om rond de 65 te gaan rijden met de brommer, het zijn rechte stukken die ik moet rijden. Politie rijdt hier amper met rollerbanken.
Plaats reactie