Hey allemaal,
Ga binnenkort beginnen met mijn AM rijbewijs en wil heel graag een schakelbrommer aanschaffen.
Nu is het zo dat ik tweedehands spulletjes niet erg vind, maar dit bij een brommer wel een beetje eng vind.
De brommer wil ik gaan gebruiken voor schoolverkeer en als ik vrij ben veel rond-toeren.
Nieuw kan ik er een kopen voor rond de 3100eur, nu is dit veel geld hoop ik hiervoor als ik hem weer ga verkopen
rond de 1500/1800 eur voor te krijgen. Nu kan ik ook een tweedehands kopen rond de 1500 eur/opgevoerd/10k+km
maar dan ben ik bang dat er na verloop van tijd meer onderhoudskosten aan overhoud. (Heb ook weinig verstand,
dit is te leren via de forums en internet, dat weet ik maar blijft toch een dingetje).
Graag wil ik jullie mening horen en wat verstandig is,
m.v.g.
Aankoopkeus
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Re: Aankoopkeus
Tweedehands! Zodra je bij de dealer wegrijd kan je al 500 euro gedag zeggen. Steek je diezelfde 500 euro in een brommer van 1000-1500 euro, dan kan je er iets heel moois van maken.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Drop a gear and dissapear.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM - Gallery: https://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=23984
Re: Aankoopkeus
Als je het geld er voor hebt, zou ik nieuw aanraden. Dan weet je zeker dat je een goede brommer koopt en als je hem normaal behandeld en onderhoud zal er waarschijnlijk weinig problemen tot geen problemen mee hebben. Maar er is niets mis met tweedehands, vooral als je veel dingen zelf kan doen want bij een tweedehands zal je bijna altijd wel een paar dingen moeten reparen. Maar voor 1500 euro kan je een hele nette tweedehands brommer krijgen.