Hoi!
Ik was een paar dagen terug aan het rijden op mijn brommer en alles werkte zoals het hoorde, totdat hij opeens uitviel... In eerste instantie dacht ik dat het misschien mijn bougiedop was die nat geworden was door de regen, maar na deze nagekeken en gedroogd te hebben was het probleem nog steeds niet opgelost

... Mijn brommer rijdt i.p.v. 80 km/u ineens maar 15 km/u met een hele erge stotter

. Aankicken is geen optie meer en als ik er een stukje mee ren wil hij wel aangaan, en loopt hij (slecht) stationair. Zodra ik gas geef hoor ik bwoaaap. Als ik ga rijden gaat het eerste stukje redelijk maar wanneer ik een klein beetje met gas geef gaat hij stotteren en ploffen uit de uitlaat. Hij kan totaal niet meer hoog in de toeren komen

. Er zit geen powerfilter op, gewoon het originele luchtfilter. Ik heb gehoord dat die ploffen uit de uitlaat zouden komen door onverbrande benzine. Verder heb ik gehoord dat ik of teveel benzine krijg of er iets mis is met mijn ontsteking. Moet ik mijn vliegwiel openmaken en daar iets doen? Moet ik mijn bobine/CDI (dat kastje bij m'n koelvloeistof bedoel ik) vervangen? Is er iets anders aan de hand? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt,
Sieb Veenstra
(Ik heb een filmpje gemaakt, mocht dat helpen stuur een whatsappje naar 0627313006 dan kan ik hem sturen!)