problemen in hoge toeren

Algemene vragen over Derbi.
Stiefje
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda sm 50 drd pro

problemen in hoge toeren

Ongelezen bericht door Stiefje »

Beste leden,

ik heb een probleem met mijn derbi senda drd pro.
als ik in hoge toeren rijd dan stottert mijn brommer en je hoort hem nog een paar slagen maken en dan maakt hij een eeuuuhm geuluid als ik mijn gas dan blijf inhouden valt hij dus uit, en als ik hem even terug doe dan pakt hij het weer op maar hij komt steeds maar niet in hoge toeren. dit heb ik allemaal gedaan
getest op valse lucht doormiddel van deo rond mijn filter en carb te spuiten maar hij ging geen hogere toeren lopen hierdoor,
ook heb ik verschillende sproeiers getest en maakt geen groot verschil. ik weet niet waardoor het is gekomen heb erg veel gedaan aan mijn brommer ook aan de radiateur.

weet iemand wat het probleem hier is en hoe ik dit oplos ??
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Re: problemen in hoge toeren

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Wat is de set-up van de Derbi?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Meneertje
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Black Edition

Ongelezen bericht door Meneertje »

Te kleine sproeier? Toevallig had ik vandaag 2 maten kleiner gemonteerd en een stukje gereden. Boven de 7000 precies wat jij ook hebt. 2 maten groter erin weer ingedaan en niks aan de hand.
50cc Powerrrr!!!
Sieb Veenstra
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM50 Xtreme

Ongelezen bericht door Sieb Veenstra »

Het lijkt me inderdaad aan je sproeier te liggen, kijk anders ff naar je bougiekleur. Met dat geluid klinkt het waarschijnlijk als bwoaaap en dan valt hij inderdaad uit, had een vriend van mij ook en alleen de carburateur was vies. Even schoonmaken en hij liep weer perfect! :happy:
Plaats reactie