Bij deze wil ik graag jullie aandacht vragen voor het volgende:
Ik heb vorige week besloten om custom voorkappen te gaan produceren voor Derbi's.
Het gaat hierbij om een "crosskap" die perfect past, bij het monteren kan de kilometerteller gewoon blijven zitten.
Wat ik bij andere, veel gebruikte crosskappen vaak merk is dat ze niet helemaal passen op de brommer of dat bijvoorbeeld de teller eerst verwijderd moet worden.
Voorheen stond deze kap bekend als de "Lammers kap" of "LCM Inborn Front", ik heb het concept gekocht en ga deze kappen nu terug in productie brengen maar dan onder een andere naam/eigenaar. Via deze weg wil ik graag bij jullie, de echte liefhebbers informeren of er voldoende interesse is in deze kap.
Eerst worden er 20 exemplaren gemaakt die door middel van pre-orders geleverd zullen worden.
Heb je interesse? Laat het dan a.u.b hier onder in de reacties weten. Wil je meer informatie? Stuur dan even een bericht.
Hier zijn wat foto's en filmpjes van de kap. Let op! : Dit zijn de oude filmpjes en foto's van de vorige eigenaar, in de toekomst komen er dus mijn eigen foto's, filmpjes en website etc. maar omdat het nog in de beginfase zit wil ik even peilen of er genoeg interesse is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=THp2fE__xRw[/youtube]
Ik hoor graag van jullie! Bedankt voor de aandacht.