Derbi valt weg na gas

Algemene vragen over Derbi.
DaanSkye
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda

Derbi valt weg na gas

Ongelezen bericht door DaanSkye »

Wie o wie kan mij helpen??
Ik zal eerst mijn setup ff vertellen:
Airsal 70
Doppler
17,5mm dellortho
Powerfilter
Sproeier 95
Bidalot racing bovenlangs
Nou had ik eerst een 50cc airsal met dezelfde setup en dezelfde sproeier en dat reed allemaal prima. Toen wou ik toch wat sneller dus tadaa ik kocht een 70cc. Trekt hem echt als een malle hoor dat niet, maar zodra die op temperatuur is en ik een tijdje lang blijf rijden (zowel volgas als gewoon halfgas) valt die uit als ik mn gashendel loslaat voor b.v. remmen voor een stoplicht. Nou zou ik natuurlijk overal door rood kunnen rijden maar dat lost het probleem ook niet op ;). Ik dacht echter dat die verzoop dus heb alle sproeiers van 95 tot 85 geprobeerd (je zou denken met meer cc moet je ook een grotere sproeier hebben) dus heb ook nog wat hogere sproeiers geprobeerd maar het probleem lost zich niet op. Heb ook de gasnaald anders gezet, carb schoongemaakt etc maar het helpt maar niet. Nou is mijn stationairschroef er een tijde geleden wel uitgetrilt. Of dit er iets mee te maken zou kunnen hebben weet ik niet, maar ik zou het graag horen van iemand. Alvast bedankt en fijne feestdagen. Gegroet, Daan
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Re: Derbi valt weg na gas

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Klopt het dat er nu geen stationair schroef in zit? :|
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
DaanSkye
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda

Ongelezen bericht door DaanSkye »

derbi-ftw schreef:Klopt het dat er nu geen stationair schroef in zit? :|
Dat klopt ja :lol: die was eruit getrilt. Maar hoezo zou die dan verzuipen als ik het gas los valt. Lijkt me eigenlijk niet dat dat daardoor kan komen toch? (heb al wel een nieuwe besteld hoor)
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Het probleem is dat je nu geen stationair schroef hebt.

Stationair schroef erin en goed zetten = klaar.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie