chinese koppeling en voorremhendel

Algemene vragen over Derbi.
JoopKarelSpank
Tuner
Berichten: 436
Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 09:30
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

chinese koppeling en voorremhendel

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

kunnen jullie een reden bedenken hoezo zo'n setje niet op mn Senda R extreme gaat werken:

https://www.banggood.com/2-X-CNC-Red-Un ... mds=search

mn voorremhendel heeft een kapot glaasje namelijk en vind het zonde 90 euro uit te geven zonder het idee te hebben er uiterlijk op voorruit te gaan

Gelijk dezelfde vraag over hydrolische koppelingsetjes?

https://www.banggood.com/78inch-Univers ... mds=search
Gebruikersavatar
Knissaw
Pro tuner
Berichten: 813
Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]
Locatie: Deventer

Re: chinese koppeling en voorremhendel

Ongelezen bericht door Knissaw »

Ik zie veel mensen er mee rondrijden, problem is, Ik ga mijn leven niet geven voor een setje mooie hendels :palm:
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
JoopKarelSpank
Tuner
Berichten: 436
Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 09:30
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Re: chinese koppeling en voorremhendel

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

ik zit dan te denken aan mn originele premium rempot waar ineens het glaasje van oplost in de voorgeschreven remvloeistof, komt dan na 5 jaar stalling naar voren maar bij gebruik denk ik na een jaartje gebruik of iets dergelijks. de 'Duurdere' vind ik er zelf niet slecht uit zien eigenlijk, die voor 16 euro voor een set laat ik wel links liggen

Heb nu 2 oude sets AJP hendels liggen de ene ooit van iemand over gekocht de andere zelf 17k km gebruikt allebei speling als een malle en lek. Koppeling hendel ook speling, Als je goed en slecht aluminium hebt voor remmerij ben ik er niet van overtuigt dat wij nu het goede origineel op onze brommers hebben zitten
Plaats reactie