Goedenmiddag,
ik heb sinds kort een probleem met mijn Derbi Gpr 50 2011: Wanneer de brommer koud is start hij niet, ook niet met choke...
Als ik s'ochtend hem probeer te starten draait de startmotor wel, maar hij pakt niet. Wanneer ik gas bij geef wordt het geluid dieper en wanneer ik zo'n minuut lang vol gas start hoor je hem langzaam oppakken. Ik laat mijn start-knop los maar moet vol gas blijven geven anders slaat hij af, er komt witte rook uit de uitlaat en langzaam begint hij op te komen. Na zo'n 20 seconden kan ik m'n gas loslaten en loopt de brommer normaal... Mijn vraag is: Met wat heeft dit te maken en hoe kan ik dit oplossen? Tijdens het rijden ook geen problemen en starten als de brommer eenmaal wat heeft gereden is ook geen probleem.
Tanguy
Gpr Start slecht
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht] - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 40#p328440
Re: Gpr Start slecht
Rookt die brommer ook heel erg tijdens het rijden?
Probeer hem even opnieuw af te stellen, luchtschroef op 1,5 en als die goed warm is even draaien aan de stationair schroef tot die stationair goed blijft lopen. Probeer de brommer anders eens aan te lopen, gaat soms stuk sneller dan een elektrische start.
Succes!
Probeer hem even opnieuw af te stellen, luchtschroef op 1,5 en als die goed warm is even draaien aan de stationair schroef tot die stationair goed blijft lopen. Probeer de brommer anders eens aan te lopen, gaat soms stuk sneller dan een elektrische start.
Succes!