Ik ben nieuw hier.
Ik heb twee weken geleden bij een particulier een derbi senda x-race gekocht voor een mager prijsje.

Deze derbi rijdt perfect. 1 keer trappen lopen. Het nadeel aan deze brommer is dat er veel aan opgeknapt moet worden (kappen, knipperlichten, roest wegwerken etc.)
Toen ik deze brommer van hem kocht zei hij er bij dat hij een WOK melding had. Hij rijdt dus te hard. Ik wil graag deze brommer opknappen en er weer een kenteken opzetten, maar dan moet hij afgevoerd worden. De derbi rijdt nu ongeveer 74 en dus te hard om hem te laten keuren. Ik had het idee om een prop in de uitlaat te zetten omdat deze er uitgehaald is. Op welke plek zal ik hem doen (gele of rode cirkel)?

Ik zat zelf te denken om hem bij de demper te doen. Een stuk plaatje met een kleiner gat erin waardoor hij moeilijker zijn uitlaatgassen kwijt kan. Heeft iemand hier ideeën over? En welke sproeiers ik moet kopen? Brommer is verder standaard.
En daarnaast zal dit genoeg zijn om hem tot een redelijke snelheid terug te brengen om hem te laten keuren?
Groeten,
Edwin