Hallo, ik heb een derbi senda xtreme sm uit 2007.
nu is het probleem dat ik heb aan kan kicken een stukkie rijden (rijd vrij slecht en kan niet tot maxmimale toeren komen) en dan remt hij ineens heel hard af op de motor, na een tijdje wachten kan ik hem weer aan krijgen en dan begint t zelfde verhaaltje.
heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
alvast bedankt!
Brommer problemen
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: GPR 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15432
Re: Brommer problemen
Slechte afstelling? Te kleine sproeier en daarna een warmloper? Ik zou er wel mee oppassen.
Gpr 50 Giannelli street
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme
@Gprfreak kan dat dan ineens komen want heb nooit ergens last van gehad en heb de brommer nu zo'n 2 jaar
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: GPR 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15432
Nee dan kan het niet. Dan zou ik het zo snel niet kunnen bedenken. Misschien iemand anders
Gpr 50 Giannelli street
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Remt die echt af, of valt die gewoon weg? (benzine tekort)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes
Warmloper door sleche afstelling geloof ik niet echt. Dan was hij nu echt wel stuk geweest. Ben het met derbi-ftw eens dat benzine toevoer verdacht is.
Ik heb wel eens meegemaakt dat de tankdop vacuum zuigt. Als je rijdt moet de verbruikte benzine aangevult worden met lucht in de tank. Als de dop helemaal afsluit gaat dat dus niet en stopt hij ermee. ff wachten en lucht is toch aangevuld en dan rijdt hij dus weer. Kijk ff of je dop schoon is of als je die hebt misschien ff ander tankdopje erop.
Succes hoor graag was het was als je er achter bent
Ik heb wel eens meegemaakt dat de tankdop vacuum zuigt. Als je rijdt moet de verbruikte benzine aangevult worden met lucht in de tank. Als de dop helemaal afsluit gaat dat dus niet en stopt hij ermee. ff wachten en lucht is toch aangevuld en dan rijdt hij dus weer. Kijk ff of je dop schoon is of als je die hebt misschien ff ander tankdopje erop.
Succes hoor graag was het was als je er achter bent
Het is pas echt crises als het bier op is!
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: bakbrommer
een gare bobine vertoond ook dit verschijnsel. Maar test idd eerst de bezinetoevoer zoals hierboven is aangegeven.