Nee ik heb ervoor gekozen om een soort tasje achterop te bouwen waar een ketting in kan voor het vervoeren denk ik... En daarnaast blijf ik een meisje, dus heb nog wel is een klein tasje mee. Die kan ik er dan ook misschien in proppen

In de meeste brommers zit ook geen gpsodemgeezz schreef:Denk niet dat ze zo geavanceerd gaan doen voor een brommer hoor haha.Joram schreef:Ja en je denkt dat dieven geen gps jammer hebben?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Doe je hem toch gewoon om je nek? dat zou ik doen.Miyukiii schreef:Ik heb er wel veel voor over haha. Maar dat gaat me denk indd net te ver. Zelf boeven in elkaar rammen, yippieee haha.
Nee ik heb ervoor gekozen om een soort tasje achterop te bouwen waar een ketting in kan voor het vervoeren denk ik... En daarnaast blijf ik een meisje, dus heb nog wel is een klein tasje mee. Die kan ik er dan ook misschien in proppen. Alleen zoek ik een tasje waarvoor je geen gaten hoeft te boren.
Point takenJoram schreef:In de meeste brommers zit ook geen gpsodemgeezz schreef:Denk niet dat ze zo geavanceerd gaan doen voor een brommer hoor haha.Joram schreef:Ja en je denkt dat dieven geen gps jammer hebben?
Als je op mengsmering rijd kun je toch je olie pompje eruit halen? dan heb je wel ruimte voor een slot.Miyukiii schreef:Ja ik kan hem inderdaad om mn nek doen... Maar dat vinden mn ouders weer niet veilig enzo.. En met school is dat niet chill haha. ik heb echt heel weinig opties. Ik ben niet zeikerig, het is meer dat school veeleisend is waardoor ik beperkt ben, en dat ik gewoon te zuinig op mn brommertje benAt least I am honest that I am a difficult one with this...
Oh en elke keer open schroeven, no problem.. Maar hij rijdt indd ook op mengsmering dus weinig plek xD Anders was het wel gelukt. Ik heb maar 1 mini vakje voor een schrijfrem slot.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ook een slim idee, als je school hem niet doorknipt tenminste anders even aangeven bij je school.matthijsv97 schreef:Je kunt je slot toch op school laten liggen gewoon waar je hem normaal op slot zet leg je daar gewoon het slot neer als je naar huis gaat, uiteraard op slot, als je dan de volgende dag terugkomt hoef je hem niet elke keer mee te nemen.