Vraag over de uitlaat

Algemene vragen over Derbi.
nickb1
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda en Aerox

Vraag over de uitlaat

Ongelezen bericht door nickb1 »

Beste,

Ik mag straks eindelijk een derbi kopen, omdat ik met een brommer straks naar school moet :D
Alleen nou wou ik graag een Derbi Senda DRD racing kopen, alleen zijn die dingen bij mij haast niet te koop in de buurt met weinig km's , of nog in een nette staat. Nou heb ik een Derbi Senda 50 SM-X-Treme gevonden, met 8700km. Alleen nou vindt ik de uitlaat onder dit model niet mooi, hij zit er onderlangs en naast de brommer i.p.v. onder de achterkap. Is het mogelijk om een andere uitlaat te kopen en dan die wel te plaatsen onder de achterkap i.p.v. aan de zijkant van de brommer? Sorry voor deze beginners/noob vraag :oops: :oops: , kon het antwoord op mijn vraag nergens vinden. En zit er nog echt verschil tussen een DRD Racing en een Sm X-Treme ? Ik moet elke dag ongeveer 50 km rijden naar school.

Bedankt ! 8-)
Tino
Tuner
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Vraag over de uitlaat

Ongelezen bericht door Tino »

Je kunt een andere uitlaat kopen (bovenlangse uitlaat), die komt dus achter je kappen.

Een DRD Racing heeft een prolink vering, een X-treme niet.

Verder zijn er nog aantal dingen anders, maar weet ik zo even niet uit me hoofd.

Je kunt hier even de specificaties bekijken:

http://www.derbi.com/nl/
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
nickb1
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda en Aerox

Re: Vraag over de uitlaat

Ongelezen bericht door nickb1 »

Top! Bedankt !
Plaats reactie