hallo allemaal hoop dat jullie me kunnen helpen,
heb n drd xtreme uit 2012 met originele stalen uitlaat nu heb ik een rvs uitlaat gekocht (2008 model) nu zit bij het stalen model een rubbertje tussen frame en uitlaatbocht en bij het rvs model zit de uitlaat rechtstreeks op t frame. Klopt dit?
groetjes Eddy
monteren uitlaat
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Xtreme
- Derbi95
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Re: monteren uitlaat
zou best kunnen, zou zo effe niet weten uit me hoofd,drd xtreme schreef:hallo allemaal hoop dat jullie me kunnen helpen,
heb n drd xtreme uit 2012 met originele stalen uitlaat nu heb ik een rvs uitlaat gekocht (2008 model) nu zit bij het stalen model een rubbertje tussen frame en uitlaatbocht en bij het rvs model zit de uitlaat rechtstreeks op t frame. Klopt dit?
groetjes Eddy
maar dat rubbertje is er puur voor zodat het frame niet aan je uitlaat gaat roesten / dat het gaat krassen op elkaar of als opvulling je kan eventueel ook een ring gewoon gebruiken
hoop dat je hier wat aan heb

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd sm 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=9750
volgens mij is dat zodat de uitlaat geen trillingen doorgeeft aan het frame als het goed is zit er ook een bij de demper. hierdoor trillen alle bouten niet los en rijdt het wat relaxter
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 58#p277758
Bij 08 model zitten er geen rubbers tussen, ook niet bij de demper
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson