Onbekend probleem Derbi Senda DRD Racing'09
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Limited Edition 2008
Re: Onbekend probleem Derbi Senda DRD Racing'09
Zat zelf ook even aan de sproeier te denken maar die heeft het de laatste 2 weken anders prima gedaan.
Luchtschroef zal ik zo voor de zekerheid nog een keer op 1,5 slag zetten maar zelf denk ik dat het aan de gaskabel ligt.
Stoppen jullie deze onder je tank?
Luchtschroef zal ik zo voor de zekerheid nog een keer op 1,5 slag zetten maar zelf denk ik dat het aan de gaskabel ligt.
Stoppen jullie deze onder je tank?
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
Wat ik heb geprobeerd? Eigenlijk nog niets.
Ik ging er sowieso van uit dat het aan de gaskabel zou liggen en daar komt nog bij dat ik het alleen gister en vorige week zondag had.Wel heb ik even mijn remblokjes vernieuwd maar dit haalde het gepiep niet weg, geen flauw idee wat dat is dus.
Zal vanavond, als ik zin heb tenminste even een ander sproeiertje er in zetten.
Ik ging er sowieso van uit dat het aan de gaskabel zou liggen en daar komt nog bij dat ik het alleen gister en vorige week zondag had.Wel heb ik even mijn remblokjes vernieuwd maar dit haalde het gepiep niet weg, geen flauw idee wat dat is dus.
Zal vanavond, als ik zin heb tenminste even een ander sproeiertje er in zetten.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Wat heeft je gaskabel volgens jou te maken, dat die uitvalt?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
Nee dat die ergens klem zit. En dat het hendeltjes wel terug schiet maar hij ergens opgehoopt blijft.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Dus je bedoelt te zeggen: doordat de kabel ergens klemt, blijft de gasschuif hangen, verzuipt die, en valt uit?Shodaw schreef:Nee dat die ergens klem zit. En dat het hendeltjes wel terug schiet maar hij ergens opgehoopt blijft.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
Ja, en ik geloof dat hij klemt bij dat stukje net voor de carburateur, waar hij door een soort ijzeren pijpje gaat.
Zal er straks een slangklemmetje voor kopen en kijken of hij dan nog steeds blijft hangen
Zal er straks een slangklemmetje voor kopen en kijken of hij dan nog steeds blijft hangen
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Heeey! Ik heb het! tenminste ik heb het opgelost! Bij mij stond de sjoke een stukje open, ook al leek die dicht te zitten. Je moet hem eens laten lopen en dan handmatig je sjoke zelf omlaag duuwen. Bij mij was het probleem meteen opgelost!
Ik zou dat eens proberen als ik jouw was, kans tot dat de oplossing is. ik heb nu als snelle oplossing een tyrep om de schoke en luchtschroef gedaan zodat die omlaag getrokken bleef. Binnekort maar eens kijken voor een andere sjoke!
Ik zou dat eens proberen als ik jouw was, kans tot dat de oplossing is. ik heb nu als snelle oplossing een tyrep om de schoke en luchtschroef gedaan zodat die omlaag getrokken bleef. Binnekort maar eens kijken voor een andere sjoke!
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
En die piep bij je voorwiel?
-
- Beginnende Derbi fan
Ik hoor niet echt een piepje meer, af en toe wel een gesuis even, maar het heeft verder geen invloed op het rijgedrag.
Heb je al geprobeert wat ik je zei met die sjoke.
Heb je al geprobeert wat ik je zei met die sjoke.
- Shodaw
- Beginnende Derbi fan
Choke staat bij mij dicht en dat weet ik zeker... dat ding gebruik ik nooit en als hij niet in 1 keer start ren ik hem altijd aan. Net nog even gecontroleerd en hij staat gewoon dicht. Gaskabel zat klem denk ik, morgen weer even rijden en kijken of het dan over is.
-
- Beginnende Derbi fan
ooh okeee, ja dat doe ik ook altijd, ik gebruik hem ook nooit. okee goed, ik hoop tot je er snel achterkomt. bij mij is trouwens het fluitende geluid weg. ik heb de carberateur goed afgesteld en nu is het weg. ben eens benieuwd wat het geluid bij jouw veroorzaakt...