Motorisch probleem? derbi senda xtreme

Algemene vragen over Derbi.
williamxtreme
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Motorisch probleem? derbi senda xtreme

Ongelezen bericht door williamxtreme »

Hoi,

IK heb een derbi senda xtreme uit 2010, met 9000 kilometertjes op de teller.

Nu heb ik het volgende probleem. Wanneer ik aan het rijden ben, (gewoon originele uitlaat) en ik trek em wat door, of rem af op m'n motor, valt die op een gegeven moment uit en blokkeert die de hele boel. zuiger staat gewoon vast, en achterwiel slipt.

Schakel ik terug, en laat ik m'n koppeling weer opkomen rijdt die gewoon weer aan. ook als ik stop kan ik hem zonder moeite weer aan kicken.

Dit probleem had ik een poosje geleden, en ik m'n lagers bekeken, en wat bleek: m'n krukas kon aan 1 kant in het lagerschaal ronddraaien. erg vreemd, ook al na zo weinig kilometers, maar goed, ik blok gesplitst en lagers vervangen. krukas er weer in, en die kon niet in het lager ronddraaien. dus alles in elkaar en weer starten. nu heb ik hetzelfde probleem nog steeds. :wtf:

Wat kan het probleem zijn? Is de krukas misschien krom? hij is nooit belast met een zwaardere cilinder. alleen heeft er wel eens een sneller uitlaatje onder gelegen. kan dit uitmaken?

heeft iemand een idee? ik wordt er een beetje moe van na al die uren die ik er al naar gezocht heb.. :wtf:
Afbeelding
williamxtreme
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Re: Motorisch probleem? derbi senda xtreme

Ongelezen bericht door williamxtreme »

iemand een idee?
Afbeelding
Plaats reactie