Black Devil

Algemene vragen over Derbi.
BBeths
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi drd Black Devil #540/999

Black Devil

Ongelezen bericht door BBeths »

Hey,

Laat ik hier ook maar eens een vraag posten..

Mijn Black Devil uit 2005 heeft af en toe zijn gemoedstoestanden lijkt het. Ene moment is die retesnel, trekt ze hem in 1 en 2 uit de schokbrekers en andere moment is ze niet vooruit te branden en komt niet boven de 62. Anders zit ie zo op de 70.

Laatst is het blok gereviseerd, er stond toen even meer dan 30k op de teller. Uitlaat is standaard, met prop, net als demper en cilinder. Alleen de carburateur is groter ( 19.5).

Ik kan aardig sleutelen en er leuk mee overweg alleen hier kom ik niet echt uit haha..

Grtz,

Bonno
DRD 85 J-Man
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
Contacteer:

Re: Black Devil

Ongelezen bericht door DRD 85 J-Man »

:palm: zal wel lekker zuipen met een 19,5
Je zal je uitlaat deels kunnen ontgrenzen zodat hij zijn uitlaat gassen vloeiender kwijt kan, misschien dat er niet genoeg gas uit kan waardoor er minder brandstof in je cillinder komt.
Maar ik vind het een vreemd verhaal dat je 70 kan halen met een begrensde pijp en alleen een 19,5
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle

door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Black Devil

Ongelezen bericht door Boeki »

Wat maakt dat nou uit, die jongen komt hier toch niet om meningen te vragen over zijn topsnelheid. :palm:

Maak je luchtfilter en carburateur eens grondig schoon, dat zou kunnen helpen.
Open the Throttle and Smile
BBeths
Beginnende Derbi fan

Haha, vind het ook zeer vreemd ja. Ging met een contintal gt en kapotte krukaslagers 95 - 105 toen ik hem kocht. Daarna het blok laten reviseren.

Ik zal het schoonmaken, en dat gaat waarschijnlijk in een vloeiende beweging door want heb vandaag een warm of vastloper gekregen.... :sad: :sad:

Zit olie in, motorolie oke, koelvloeistof oke, benzine oke, alleen het was erg warm vandaag en reed met mijn broertje achterop.. Hoop op niet teveel schade, heb hem met een busje naar scooterservice velserbroek gebracht, waar ik morgenochtend de cilinder eraf ga halen om de schade vast te stellen. :thumbdown: :sad: Echt balen.. was van plan er een andere voorvork in te zetten maar die kan die nu even vergeten haha..

Bonno
BBeths
Beginnende Derbi fan

Oja, hoorde van vorige eigenaar dat er op dit type standaard een 50cc snel op zit.. dat helpt ook wel met topsnelheid.

Al hoop ik dat die nu nog gewoon heel is dus :palm:
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ongelezen bericht door Rikkert »

Lol bullshit verhaaltjes. Alle derbi's worden geleverd met de zelfde cilinder :emo:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
BBeths
Beginnende Derbi fan

Rikkert schreef:Lol bullshit verhaaltjes. Alle derbi's worden geleverd met de zelfde cilinder :emo:
Leek mij ook haha.. Maar waarom ie dan zo hard gaat is mij een raadsel :P
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Mijn brommer haalde de 65 met alles origineel en uitlaat nog begrenst met klein propje en die piemel er nog aan, zo heel vreemd vind ik het niet hoor, zal wel gewoon kloppen :happy:
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
BBeths
Beginnende Derbi fan

Brommer doet het weer, was gelukkig een warmloper. Zuiger stuk en cilinder kon nog gehoond worden. Is nu weer gewoon goed :) Pakkingen, bougie etc vervangen en radiateurvloeistof weer op peil gebracht en kan er weer tegenaan. Eerst even inrijden, best spannend haha.

Ik zoek een extreme kap rechtsvoor; die ik bij mij stuk. PB mij maar als iemand iets heeft, het wordt gespoten dus hoeft niet perfect te zijn maar geen scheuren of gebroken ophangpunten oid.
Plaats reactie