Ik hou jullie op de hoogte over de Derbi en de verzekeringen

Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
Als je die 20 euro met de mijne vergelijkt welM3NN0 schreef:Zo te horen vallen de prijzen van een beetje verzekering dus wel mee![]()
Ik hou jullie op de hoogte over de Derbi en de verzekeringen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
En daar heb jij vast niet je eigen naam bij gezet?Hardcore schreef:Ja als ik hem op mijn naam zet, moet ik bijna het dubbele betalen, daar heb ik dus echt geen zin in. Je kon wel degene opgeven die het voertuig het vaakste bestuurde
Moet ie vooral zo laten, als hij een ongeluk krijgt begint de verzekering daar gelijk over te zeuren en krijgt hij niets.royvi schreef:En daar heb jij vast niet je eigen naam bij gezet?Hardcore schreef:Ja als ik hem op mijn naam zet, moet ik bijna het dubbele betalen, daar heb ik dus echt geen zin in. Je kon wel degene opgeven die het voertuig het vaakste bestuurde
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boeki schreef:Goedzo!![]()
Ik heb geen idee.. Ik weet alleen dat er nog een jongen is van 16 die daar ook gaat werken sowieso. En die zal echt geen kok worden. Die helpt nu nog een beetje met het verbouwen enzo. Ik bel moet morgen toch nog een m'n baas spreken, vraag ik meteen ff of ie nog iemand kan gebruiken daar. Dan hoor je het morgen wel van me.
Met bollenpellen? Wat verdiende jij dan?Rikkert schreef:ik verdiende goud bij die boer man!