Kan ik een andere demper op mijn ori uitlaat zetten zonder probleem?
Hierbij denk ik dan aan een conti demper of een leovince?
Mischien is dit een domme vraag maar dat lijkt me eigenlijk wel vet staan
Zo ja, wat zijn je ervaringen hier dan mee?
marvin65 schreef:Als het 3 bouts is kan het.
Je prestaties zullen niet veranderen.
gaat niet zomaar
de bevestiging bouten van conti demper staan verder uit elkaar dan de gaatjes in je originele tailpipe.
wat je kan doen is nieuwe gaatjes boren zodat die wel past. heb ik voor een vriend gedaan.
ik vond het geluid echt heel peurno klinken voor een std uitlaat
wesjuh09 schreef:racevoenk? wat voor demper had je daar opgedaan dan,
en voor sommige dempers hoef je niet aan te passen want die staan wel zelfde als std uitlaat
een gianelli conti carbon demper, moet jij me eens zeggen welke dempers er zo op passen
Owke, maare ik heb 2 conti dempers besteld maar daar zit tailpijpje toch al bij?? Want die last mijn stiefpa dan gewoon op mijn originele uitlaat maar dat ze nog wel los kunnen van mijn bocht om te sleutelen , en vervolgens een kwestie van gewoon glans zwart spuiten van mijn uitlaat, lijkt me wel ziek dubbele demper!!!
DaanDerbi schreef:Owke, maare ik heb 2 conti dempers besteld maar daar zit tailpijpje toch al bij?? Want die last mijn stiefpa dan gewoon op mijn originele uitlaat maar dat ze nog wel los kunnen van mijn bocht om te sleutelen , en vervolgens een kwestie van gewoon glans zwart spuiten van mijn uitlaat, lijkt me wel ziek dubbele demper!!!
Jaah tnx man,het zal wel lukken, gewoon laten lassen door mijn stiefpa en dan komt het wel goed het is gewoon dik niet voor meer vermogen ofso maar gewoon de looks
dubbele dempers kunnen ook geen extra vermogen leveren dat wist ik, ik zou dubbele corse dempers willen maar ik ben niet slim genoeg om te gaan meten en klooien met buizen en pas maken van dingen
Hopelijk is het snel gedaan dan willen we uiteraard foto´s
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.