Crossbanden onder SM
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda xrace SM
Crossbanden onder SM
Ik heb een derbi senda xrace SM ik wil erg graag crossbanden onder zetten zodat hij groter lijkt/is en ik er ook af en toe mee de bossen in kan, is het mogelijk om er xrace R crossbanden onder te zetten met niet al te veel gedoe? En heb ik dan nog wel genoeg grip op asfalt wegen? Ook met regen? Ik bedoel meer dan met SM banden?
- Job0172
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Tomooosss
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1139
Re: Crossbanden onder SM
Dat is plug and play alleen de remschijf voor moet je even omwisselen die is bij noppenvelgen kleiner.
Vriend van me rijdt ook met noppen, maar op straat slijt het egt heel hard en je voelt het ook duidelijk als je rijdt, dus niet egt een aanrader vindt ik zelf.
Vriend van me rijdt ook met noppen, maar op straat slijt het egt heel hard en je voelt het ook duidelijk als je rijdt, dus niet egt een aanrader vindt ik zelf.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Met een SM kun je ook crossen
-
- Banden plakker
Dus ik moet gewoon mijn ori remschijven dan overzetten op de R banden?
Eigenlijk probeer ik hem gewoon om te bouwen naar de derbi senda xrace R (met normale lamp)/ gilera rcr
Aangezien ze de xrace R die ik wil niet verkopen in nl
En ik wil dat de brommer groter wordt, die kleine sm bandjes onder mijn senda zien er gewoon niet uit
weten jullie miss voor hoeveel ik deze sm banden+velgen kan verkopen dan ?, ze ongeveer 6000km gereden en de achterste band is een redelijk nieuwe michelin band
Eigenlijk probeer ik hem gewoon om te bouwen naar de derbi senda xrace R (met normale lamp)/ gilera rcr
Aangezien ze de xrace R die ik wil niet verkopen in nl
En ik wil dat de brommer groter wordt, die kleine sm bandjes onder mijn senda zien er gewoon niet uit
weten jullie miss voor hoeveel ik deze sm banden+velgen kan verkopen dan ?, ze ongeveer 6000km gereden en de achterste band is een redelijk nieuwe michelin band
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme, Yamaha AeroxR
Waar wil jij dan nieuwe velgen waar cross/noppen banden op kunnen nieuw kopen?
Ik ben namelijk ook hier al lang naar opzoek.
Gr
Ik ben namelijk ook hier al lang naar opzoek.
Gr
-
- Banden plakker
Wat dacht je van gewoon marktplaats ?? Of bij easyparts velgen en banden bestallen?