'nuf saidDamian schreef:Marien, is er al een NNM#3-topic?

Aanwezigheidsplicht:
-Marien
-Damian
-Marco
-Martin
-Dirk
-Ries
-Erwin
-Henri
-Jannick
-Herjan
Verder aanwezig:
-Douwe
Twijfel:
-
Afwezig:
-Dennis
als je er nog niet bij staat ff PB'en om het overzichtelijk te houden

Wat moet je mee nemen:
mengolie is altijd handig
voldoende geld voor benzine, eten, drinken, het mcdonaldsmeisje*
goed humeur
zoveel mogelijk schakels
goed onderhouden brommer, zodat we zo min mogelijk beroep hoeven te doen op dennis zijn gereedschapstas
Wat moet je vooral NIET mee nemen:
scooters
dingen met een * gelden alleen voor moderators die reeds te koop gestaan hebben
LOKATIE
Weer bij de TT

met dank aan herjan

meeting plek is gewoon weer hetzelfde als vorige keer, dus rechts van de weg op de foto, bij die parkeerplaats, en daarna gaan we waarschijnlijk wel weer even op de paddock kijken
en de echte mafkezen gaan in een pauze tussen 2 manches in maar ff over het circuit heen

ROUTE
Van TT naar de mac rijden we deze route:

Geryon (moneybuy) zal dan voor op rijden, liefst met een hesje oid aan om het ff duidelijk te houden.
In assen wordt er normaal en fatsoenlijk gereden, dat wil zeggen niet harder dan 50, ten eerste omwille van de veiligheid, maar ook om niet teveel op te vallen qua rijgedrag, en om elkaar niet al te veel kwijt te raken.
De route gaat in bijna volledig over bromfietspaden, ik verwacht dat jullie bij een fietser allemaal even een beetje afremmen, we hebben allemaal een rijbewijs, laten we dat zo houden

Vanaf de mac wordt een tour gereden, onder leiding van Dennis (Blackdevil) hij zal dan ook vooraan rijden, met een hesje aan. Ik zoek nog iemand met een snelle brommer (sneller dan de rest, of in elk geval met een stuk hogere top dan de toursnelheid), om achteraan te rijden, zodat diegene in het geval van pech of iets anders snel naar voor kan rijden en de boel stil kan leggen.
route van de tourrit:

Ja, het ziet er niet uit, maar het gaat om het idee

als iemand nog een aanvullen/idee heeft, roept u maar!BlackDevil schreef: die gaan er zeker komen.hebben marien en ik het al overgehad:)
moet alleen wat georganseerder gereden worden.
voor al naar de meeting toe.
en hesjes voor en de achterste van de groep.
en gewoon omdat het de sfeer mooi weer geeft van vorige keer:
Deze mannen verwacht ik sws, inclusief cameraman natuurlijkracermarco schreef:zooo, ook weer thuiswas geweldig georganisseerd jongens, KLASSE!
kijk nu al uit naar deel3...of 4....5....
mooie tourrit ook

En nog een kleine sfeerimpressie, omdat ik het kan

Als [ries]iedereen die denkt dat ie in zn nest blijft liggen[/ries] mij even zijn nummer geeft, stuur ik een paar dagen tevoren wel een reminder

Ohja; en een leuk liedje wat ik altijd op repeat zet als ik de beginpost aan het updaten ben, zonder glebstar geen NNM#3

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fR3MMOWWv7A[/youtube]