Meeting + toer Texel, lees dit even door

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
marc_lindenaar
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 15 aug 2015, 23:57
Vervoersmiddel: yamaha tzr

Meeting + toer Texel, lees dit even door

Ongelezen bericht door marc_lindenaar »

Hallo allemaal

Ik zit aan het volgende te denken.

Na de winter kiezen we 3 goede, warme dagen uit in een vakantie en dan een meeting + toer naar Texel

We gaan op dag 1 naar de boot naar Texel toe ( vanaf waar onbekend ). Op Texel dan nog even rijden die dag en vervolgens ergens overnachten. Wat in de avond gebeurd qua activiteiten zien we dan wel.

Op dag 2 gaan we richting het strand, eenmaal op het strand lekker rustig aan doen met een lekker biertje erbij. Vervolgens in de avond zien we net als dag 1 dan wel weer.

Dag 3 is de toer terug

Om onduidelijkheid weg te halen, ja we moeten 2 keer overnachten. Ik weet het, dit kost geld. Wil je het er niet aan uitgeven voor 3 leuke dagen met allemaal mensen die net zo enthousiast als brommers zijn, helaas. Dit is een idee, heeft iemand leuke ideeën laat het me weten.

Ik hoop dat ik niet de enige ben die dit een goed idee vind. Zijn er mensen die samen met mij dit willen proberen op te zetten graag.

Daarbij wil ik er een LEUKE ervaring van maken voor iedereen. Is er voldoende animo voor zal ik alles op alles zetten om dit voor elkaar te krijgen.

feel free to leave a comment ( niet negatief a.u.b. ik doe alleen maar mn best )
D25
Pro tuner
Berichten: 1024
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR
Locatie: onder een steen in overijssel

Re: Meeting + toer Texel, lees dit even door

Ongelezen bericht door D25 »

lijkt me opzich wel een leuk idee. alleen dat 2 maal overnachten met onbekenden lijkt me een beetje 'vreemd' om het zo maar te zeggen
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Plaats reactie