Meeting wamel 2.0

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

Meeting Zondag 19 April in Wamel.

Op zondag 19 april organiseren wij weer een meeting in Wamel. Omdat wij in de herfst een erg leuke meeting hadden wilden wij dit graag nog een keer doen.
Vorige meeting:
https://www.youtube.com/watch?v=-ZNIkrTOxNU

Aanvang:
12:00 PWA Brug in Beneden-Leeuwen (carpool)
12:15 Tanken
12:30 Start van de tour
13:00 Tanken
13:15 Mac Donalds
14:00 Verder met de tour
14:30 Einde tour en tijd om te sprinten, kloten, etc.
?? Einde meeting

De tijden zijn enkel een schatting, echter de aanvang is een vast tijdstip en op 12:15 zijn wij weg bij de carpool van de PWA(Prins Willem-Alexander) brug



De route van 40/45 km word niet vrijgegeven op facebook, wel kan ik verklappen dat hij vol lekkere bochten zit ;).



Geleerd van de vorige meeting hebben we een aantal regels gemaakt om de meeting nog veiliger en gecontroleerder te laten verlopen:

-Alleen SCHAKELbrommers zijn welkom, kom dan ook niet op je supersnelle aerox, want het is een schakelmeeting. Ook andere motoren, quads, etc zijn welkom. Als het maar schakelt ;).
-Zorg dat je brommer goed rijdt en dat beide remmen goed functioneren.
-Maak geen onnodig overlast als we aan het rijden zijn, aan het eind van de middag komen we op een plek waar je lekker kunt burnen, wheelieen, etc.Er zal dan aangegeven worden dat je je gang kunt gaan.
-Houd je zo veel mogelijk aan de verkeersregels
-Ik zal de groep leiden, haal mij dan ook NOOIT in, zo kan de hele groep de verkeerde weg nemen. (er zal ook 1 van ons achter op rijden zodat we niemand verliezen)
-Als de voorste rijder (ik) stopt, dan stopt iedereen.
-We raden aan om niet met een brommer te komen die de 65 km/h niet haalt.
-Het word gewaardeerd als je je afmeld als je tussendoor de groep verlaat.



We doen ons best om geen overlast te maken en om de politie weg te houden, mocht de politie toch langskomen, dan zijn wij ons niet verantwoordelijk voor boetes, WOK-meldingen etc. (Vorige meeting is politie-vrij gebleven)


Tijdens de meeting zal er veel gefilmd worden, uit het film-materiaal zal ik weer een mooie aftermovie maken. Vorige meeting was er helaas bijna niet gefilmd, maar met al 4 aangemelde GoPro's verwachten wij een zeer mooie aftermovie deze keer.

Mocht je ons tijdens de meeting kwijt geraakt zijn, of kun je de carpool niet vinden, dan kun je ons bellen of appen op:0634331504


Dus, ik zie jullie allemaal 19 April (12:00) bij de PWA brug carpool in Beneden-Leeuwen ?


Neem je Schakelvrienden mee !
Voor extra informatie:0634331504

Mvg,
Maarten
luckyboy12
Beginnende Derbi fan
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 16 feb 2015, 17:34
Vervoersmiddel: Adly rs 50
Locatie: nijmegen

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door luckyboy12 »

super leuk idee ik was ook graag gekomen, maar heb dan al mn eigen mini meeting met 10 man en dat staat al veel langer
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

Luckyboy, jullie zijn natuurlijk ook allemaal welkom op onze meeting, zo hebben we misschien met zn allen samen 1 grotere en leukere meeting.
ebervanroij
Pro tuner
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002
Locatie: Helden, Limburg

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door ebervanroij »

Maarten-Jan schreef:Luckyboy, jullie zijn natuurlijk ook allemaal welkom op onze meeting, zo hebben we misschien met zn allen samen 1 grotere en leukere meeting.
Voor mij is het dan 100 km reizen dus dan kom ik niet, naar Cuijk (waar we meeting hebben) is 60 km, dus dat gaat nog wel. Ook denk ik dan dat het een te grote groep wordt.
Afbeelding
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

te groot ? Kan niet haha. Wij verwachten zo 30 man, naja plus 10/15 man, is een mooie groep toch ?
ebervanroij
Pro tuner
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002
Locatie: Helden, Limburg

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door ebervanroij »

Dan zijn er veel te veel mensen, is onoverzichtelijk, zorgt voor meer overlast en valt sneller op voor de politie. Tenminste dat vind ik
Afbeelding
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

Het word lekker weer zondag, de meetig gaat dus door !

Al 29 aanmeldingen :)

Tot zondag !
TjeerdS
Schakelrijder
Berichten: 156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 21:12
Vervoersmiddel: Tomos
Derbi Senda DRD Limited Edition '07
Locatie: Leusden

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door TjeerdS »

Ook precent morgen! Derbi Senda, Tomos frankenstein (schakelblok 125 4t :p) , en een Yamaha R6 :wub:
MikeR schreef:88mm turbo :wtf:
Mag oppassen dat hij geen vogels naar binnen zuigt :emo:
old school Derbi
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 22:23
Vervoersmiddel: Peugot 308

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door old school Derbi »

Heren,

Het was vanmiddag een mooi gezicht al die Derbi brommertjes over de dijk heen wat alleen zeer jammer is dat julie snelheid en rij gedrag op de dijk ter hoogte van de ijssalon erg asociaal was! Er stonden fietsers auto's en 25. Oldtimer brommers langs de weg met hun berijders (stond er zelf ook met mijn zoon van 8) er langs, je moest er slingerend door heen en remmmen ho maar! Als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan rem je af en ga je stapvoets langs ipv vol gas! Wat denk je als er een kind in die drukte oversteekt dan zijn de gevolgen niet te overzien scheelde trouwens niet veel of er lag een fietser onder 1 van de voorste rijders.

IK heb zelf een groot Derbi hart rij zelf regelmatig op 1 van mijn 3 nog echte Derbi brummerkes type fds en fdx. Ik hoor jullie denken ouwe troep ja dat klopt in mijn tijd waren deze uniek.
Kortom doe jezelf en een ander een plezier en rij netjes zulk gedrag maakt dat wij straks niet meer met onze brommers over de dijken in maas en waal mogen rjjden.

Geniet van deze mooie hobby hou het veilig zonder een ander tot last.

let op dit is uitsluitend opbouwende kritiek ben zelf ook jong geweest :angel:

mvgr,Old School Derbi driver
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

Hallo,

Ik reed zelf voor op, omdat niet iedereen even hard rijdt heb ik erg rustig gereden. Ik heb me gewoon aan de regels gehouden en heb er dan ook niets van mee gekregen dat er kinderen/fietsers bijna werden aangereden. Wel auto's van rechts, maar daar hebben wij netjes voor geremd.

Het was Zeker een geslaagde dag, iedereen heeft zoch netjes kunnen gedragen wanneer dat nodig was en iedereen is heelhuids thuis gekomen voor zover ik weet. er zal over een paar maandjes een meeting wamel 3.0 volgen.
Hoop jullie dan weer te zien ! (Aftermovie word aan gewerkt)

Mvg,
Maarten
Maarten-Jan
Derbi fan
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Locatie: Wamel

Re: Meeting wamel 2.0

Ongelezen bericht door Maarten-Jan »

Plaats reactie