Meeting emmen augustus 2.0

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Meeting emmen augustus 2.0

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

De afgelopen meeting in Emmen was een succes, jammergenoeg zijn er een aantal brommers kapot gegaan vlak voor de meeting en konden anderen niet komen. Hierdoor was de opkomst niet enorm. Toch was het een zeer gezellige en geslaagde meeting. Daarom wil ik weer een meeting gaan organiseren.

Ditmaal verzamelen we bij de Mc donald's in Emmen. De meeting zal plaatsvinden op Zondag 17 Of zondag 24 augustus. We zullen dan verzamelen rond 1 uur en vertrekken rond half 2.

De route zal een goede 80 kilometer zijn en als afsluiter zullen we weer ergens gaan eten.

Route:
Afbeelding


Er is een groepswhatsapp aangemaakt waarin ik alle rijders probeer te krijgen, stuur mij een berichtje of een whatsappje ( 0683979802) om hier in te komen.



Aanwezigen tot nu toe:
Ik (pizzabezorger)
Adri
Bas van der Wel
Brian Buiter (met de auto)
Bryan Drenth (?) (drunken.org)
Damian
Laurens
Mark Hofman (vario)
Mark Sieben
Michel Schepers
Nik Hartman (Derbievolimited)
Sander
Stan
Thijs Beck
Wing


Als je komt mij even een berichtje sturen of hier melden, wil wel weten wie er komen en met zijn hoevelen we gaan rijden.
Afbeelding
DerbiX-RaceDeventer
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 24 jun 2014, 13:33
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race
Locatie: Deventer

Re: Meeting emmen augustus 2.0

Ongelezen bericht door DerbiX-RaceDeventer »

Leek me super, is het niet dat het ongeveer 90 kilometer van mij vandaan is... :(
Plaats reactie