Het is weer zomer dus dat betekent dat het weer tijd is voor een Pottendijk meeting.
De datum die we hebben uitgekozen is maandag 15 juli, we hopen dus op mooi weer!
Allereerst, een paar handige dingen om te weten:
-kosten om daar te mogen rijden zijn 35,- per dag, per machine met 1 rijder
-de overheid stelt het gebruik van een vloeistof dicht kleed verplicht, met rond om de machine 1 meter werkruimte
-max. 98 dba
-machine dient in ieder geval aan de voorkant voorzien te zijn van een startnummer
-naast het circuit is er ook de mogelijkheid om wat te drinken/te eten
-het is handig om gereedschap mee te nemen, mocht je dit vergeten zijn dan kan je vast wel van iemand anders wat lenen maar ik raad aan om het zelf ook mee te nemen
-zorg voor enige mate van bescherming, denk aan: handschoenen, laarzen, bodyprotector, rugprotector, elleboog- en kniebeschermers en natuurlijk een goed gekeurde helm
-vervoer dient zelf geregeld te worden
Ten slotte, het is voor mijzelf de eerste keer dat ik met mijn brommer op het circuit ga rijden en ik ben niet de enige. Het is dus allemaal een beetje wennen, maar als het je leuk lijkt om het een keertje te proberen: kom ook!
Aanwezigen:
-spijker95
-rené
-Derbisendadrd + 2
-drunken org
-Jony
-derbievolimited
-Timm
-Erwinvdglind
-Joram
-basserd
-royvi
-dennisvd1993
-bouke smit
-
Website van Pottendijk: http://www.pottendijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes
Marijn