ga er niet vanuit dat m'n brommer dan al klaar is

Pieke schreef: Ik hou van tieten
jonge nog meer als 1 week.J03P schreef:sorry Jasper,
ga er niet vanuit dat m'n brommer dan al klaar is
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
harvik schreef:kunne via Vugsht, Moet ik eindhoven/oirschot/boxtel/vught/shertogenboch/heden/ heerlewaarde
harvik schreef:offroad voelt zich eenzaam
Dit dusxa188 schreef:gewoon komen joh! als er niemand met mij mee rijdt kom ik ook nog steeds hoor is gewoon echt vet om alle brommers bij elkaar te zien.
Ow wacht dat heeft frans wel is gezegd ja.xa188 schreef:nee vlakbij vught. nieuwkijk om precies te zijn 3 minuutjes rijden in jouw tempo 6 minuten op de mijne denk ik
Jaa, zie hetjasperrr91 schreef:harvik schreef:kunne via Vugsht, Moet ik eindhoven/oirschot/boxtel/vught/shertogenboch/heden/ heerlewaarde
Dan rijd je om.
Eindhoven, best, boxtel, vught, den bosch, hedel, veldriel, kerkdriel, rossum, heerewaarden.
Dat is het hele rijtje
Hahaharvik schreef:Jaa, zie hetjasperrr91 schreef:harvik schreef:kunne via Vugsht, Moet ik eindhoven/oirschot/boxtel/vught/shertogenboch/heden/ heerlewaarde
Dan rijd je om.
Eindhoven, best, boxtel, vught, den bosch, hedel, veldriel, kerkdriel, rossum, heerewaarden.
Dat is het hele rijtjek moet meer op google maps kijken als op mijn topografische kennis rekenen
vanaf Vught weet ik de weg wel zonder navigatie denk ik:Djasperrr91 schreef:harvik schreef:kunne via Vugsht, Moet ik eindhoven/oirschot/boxtel/vught/shertogenboch/heden/ heerlewaarde
Dan rijd je om.
Dat is het hele rijtje