samen met mikekaap, hoe en wat zien we volgend jaar wel
prima, as je je mail even geeft zal ik je het ongeveere plan ff mailenDartiax schreef:Wil best mee organiseren, heb dan tenslotte ook nog maten die mee willen rijden in het nieuwe jaar
ja zie het, koikte erover heen. heb je mailtje stuurdDartiax schreef:vorige pagina @chrizzie6230 !
wil niet lullig zijn :$ maar denk dat je voor een motor meeting meer iets hebt als je op motorforums kijkt :$ maar het idee is wel leukjeroenvs schreef:Wat dacht je van een algemene motor meetingLimburger schreef:Geen brommer meeting maar volgend jaar september ergens Supermoto meet, limburg. Stuk knalle met berg Supermoto's lijkt me wel dik. Kudde varkens over de weg BROOOAAAAAAP!
Wat dacht je van een algemene motor meetingmarcelmans schreef:
dat snap ik alleen hij zij toch echt motorchrizzie6230 schreef:ehm supermotard is een crosser op weg banden, zoals de derbi's hier opt forum dus nu zit jij denk ik een beetje fout. google het maar eens even
goed plan !reinier321 schreef:miss ergens in zeeland?
Puik plan woon er 10 km van afjesse073 schreef:Misschien iets in richting van cuijk organiseren?
Frenk schreef:Noord holland
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ben ik druk mee bezig, alleen route uitstippelen ik beetje geklootRikkert schreef:Noord holland jah!