nee denk het ook niet, maar tegen 50 kan je ook al plezier hebben he, ik denk dat de meeste die mee gaan rijden rond de 50 gaan zitten, ik ken eventueel ook nog wel een paar scooterventjes die mee willen
Ja in België met die boetes, als je hier 60 durft rijden kan je je brommer afgeven, nog is een boete bij betalen en een paar jaar rijverbod erbovenop, das geen arigheid hier
~The only time you have too much fuel is when you're on fire~
Ik rij al 2,5 jaar met een MHR 50cc en SCR corse onderlangs (luid) en rij wekelijks 100km. Gewoon opdrijven! Die spiegels zitten er niet voor niets op, een beetje om je heen kijken voor je eens optrekt en er gebeurt niet
Onderlangse scr is ook wel vragen om problemen Ik kwam vorige week nog een stilstaande combi voorbij met mijn standaard uitlaat en ze keken een beetje maar zonder problemen gepasseerd
Als je daar met eender welke onderlangse pijp passeert weten ze ook wel hoe laat het is Als je er dan nog wat demperwol uitprutst horen ze je ook al vanop een kilometer aankomen
Cilinders kan ik je niet mee helpen, das niet men vakgebied, ik zit zelf nog lekker met men ori uitlaat Wel een dikke pijp, die doppler
Ik vraag me wel af of ze ja achterna komen als je gewoon een controle voorbijrijdt
heb nu een helemaal leeggehaalde ori pijp + 21mm carbu met powerfilter, doordat carbu iets te groot is voor ori cilinder maakt dit ook al een vreselijk opgefokt geluid, nu laten ze me ook geen, heb 4u geleden nog voor een combi gerede ma liefst ni te lang, dus altijd subtiel wegskes pakke waar ze zeker ni zoude kome, als ze blijve volge -> gas ope en t veld in
21 is wel een dikke carb voor ori ontgrensd ja en ja ergens een veld of een bos in en je zit safe
Ik rij ook liefst over kleine wegjes, ben je altijd gerust
Je gaat bij zo een tour toch niet over de hoofdroutes rijden enzo ? Er zijn toch geasfalteerde landweggetjes genoeg ? Daar zijn dan ook nog eens BOCHTEN in, altijd handig
jaaa, haasrode, bierbeek, lovenjoel, boutersem, beauvechain, ...... vind ik altijd heel leuve wegjes en rij ik vaak, is voor jou ook in de buurt denk ik, maar zoals Xrace_supermotard moet van antwerpen komen dus denk niet da hij staat te springe om naar hier te rijde
Ja das idd niet bij mn deur het grootste deel van mijn toer zou daar geraken zijn en dan kan ik mss nog net enkele minuutjes meerije voor ik weer moet vertrekke
zou er niks tussening liggen, met veel landelijke dorpjes, dan kan ik anders samen met pieterjan81 en lennert (eventueel een paar scooters) naar daar rijden en kan jij ook wat mensen menemen en dan allemaal rondcrosse zonder demper