JD schreef:neem je hem mee op de aanhanger, zetten we hem ff met zn alle in elkaar![]()

Wil geen stel beunhazen aan me brommer

JD schreef:neem je hem mee op de aanhanger, zetten we hem ff met zn alle in elkaar![]()
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
Specna schreef:omdat iedereen hier beunhazen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
ramonl schreef:Specna schreef:omdat iedereen hier beunhazen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens ken,
kom jij nou wel of niet? of weet je het nog niet zeker
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Enigste minpuntje voor mij was dat de bougie kapot ging maar gelukkkig had James er nog een bijJames schreef:Zo net weer thuis, was erg leuke dag met natuurlijk fantastische weer,
Ik heb zowel heen al terug 1 op 26 gereden (110Km elk)
dus nog lekker zuinig ook ipv 1 op 19 wat ik normaal rij
Was geen probleem joh, die dingen gaan altijd op een kut moment kapot (is er eigenlijk een goed moment wanneer die kapot kan gaan ? haha )JJDerbi schreef:Enigste minpuntje voor mij was dat de bougie kapot ging maar gelukkkig had James er nog een bijJames schreef:Zo net weer thuis, was erg leuke dag met natuurlijk fantastische weer,
Ik heb zowel heen al terug 1 op 26 gereden (110Km elk)
dus nog lekker zuinig ook ipv 1 op 19 wat ik normaal rij
Was inderdaad erg jammer, maar gelukkig sloeg ie vast op een recht stuk ,moet er niet aan denken als je 60 a 70 rijd in een bocht als het opeens gebeurt.brommers en meer schreef:snel nog n keer n meeting houden en dan hopen dat mijn brom het wel uithoud tot OP de meeting![]()
Ja, met mn cilinder was niks mis was alleen die krukas moer die toen vast sloeg in het carter. Morgen nieuwe olie en kvs halen en dan kan ik weer rijden, alles staat inmiddels alweer in elkaar gelukkig.James schreef:Was inderdaad erg jammer, maar gelukkig sloeg ie vast op een recht stuk ,moet er niet aan denken als je 60 a 70 rijd in een bocht als het opeens gebeurt.brommers en meer schreef:snel nog n keer n meeting houden en dan hopen dat mijn brom het wel uithoud tot OP de meeting![]()