Misschien is het een idee om een Meeting te organiseren in veenendaal?
dat is in het midden van het land en er is in de meivakantie ook een dag dat er dan allemaal motoren komen.
leuk om vast naar te kijken voor hoe we er over een paar jaar meeten
de datum en route moet nog uitgestippeld worden maar laten we eerst even kijken wie er allemaal mee willen.
Kom maar naar ederveen op koninginnedag, is het ook altijd erg gezellig met brommers enzo
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Baltjuh schreef:ik ben zelf ook altijd met mijn brommer in Scherpenzeel, Renswoude of ederveen haha
Heet jij dan Baltjan de Boer? moet jou haast kennen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Baltjuh schreef:ik ben zelf ook altijd met mijn brommer in Scherpenzeel, Renswoude of ederveen haha
Heet jij dan Baltjan de Boer? moet jou haast kennen
jij hebt trouwens toch tegen nico zijn aerox geraced?
ik ken jou niet persoonlijk hoor, maar dat zei een jongen uit me klas van vraag is of dat baltjan de boer is
op Koninginnedag vorig jaar? zou maar zo kunnen, Nico ken ik wel iets ja..
Baltjuh schreef:haha okee, heb ik vaker last van Wie zei dat dan? haha met zn 70cc met 14vlinderpoorten enzo frame vol beton
william v aggelen... haha jajoh dat ding trok tie met 120 nog op zen achterwiel en zuksoort verhalen idd