Tourmeeting ZUID-LIMBURG 8 september

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
Bryan-Smeets
Tuner
Vervoersmiddel: Tijdelijk geen Derbi.

Tourmeeting ZUID-LIMBURG 8 september

Ongelezen bericht door Bryan-Smeets »

Beste scooter/brommer kameraden,

De zomer is weer bijna voorbij, en hierbij wil ik toch nog een leuke route uitzetten door het heuvelige Heuvelland en Mergelland.

Het is de bedoeling dat we een tour uitzetten van plus minus 50-60 km waarbij we het volledige landschap van Zuid-Limburg gaan zien.
Ook wil ik een stukje België meepakken ter afwisseling van de route.
Voor de snorrijders, een helm is in België verplicht.

Er wordt rekening gehouden met voldoende stopplaatsen voor pauzes/tanken etc.

Mensen die denken de route terplekke te wijzigen kan ik liever adviseren om niet deel te nemen aan de tour.

Ik bezit over een navigatie en lees daar mijn route op af.

Programma indeling:

10:00 - Aanwezig zijn
10:30 - De tour uitzetten en rijden richting het Heuvelland
12:00 - We naderen Maastricht, we rijden naar de "Markt" en nuttigen een versnapering bij de Mac.
12:30 - We zetten de tour weer voort en rijden richting het zuidelijkste gedeelte van zuid-Limburg.
13:30 - We naderen de Belgische grens en rijden richting Liége (Luik).
15:00 - Aankomst Liége, hier houden we een grote pauze van een uurtje en daarna rijden we richting Ardenne en dan komen we op de Vaalserberg (NL) uit.
16:00 - Aankomst Vaalserberg, hier houden we ook een korte stop.
16:15 - We vertrekken naar de laatste stop, Epen icecreampoint.
17:00 - We vertrekken vanuit epen en rijden de snelste weg richting de Makro waar we elkaar hebben getroffen. Einde tour.

Hieronder wat info wat betreft de tourmeeting:

Date: 8th of September
Time: 10:00 AM
Meetingpoint: Makro parkingplace Nuth

Regels waar IEDEREEN zich aan moet houden.

*Snelheid bedraagt max 60 km/h
*Koprijder (tourleider) NIET passeren)
*Trapsgewijs rijden, zo hinderen we elkaar niet.
*In België rijden we MAX 45 km/h omdat de boetes heel misselijk zijn en het opvoerbeleid hoog in hun vaandel ligt.
*Boetes zijn voor eigen rekening!
*Mensen die leuk proberen te doen met stunten en/of wheelies kunnen dat liever achterwegen laten, anders hanteren we maatregels toe.
*Goed weer en een glimlach meenemen.

Hopelijk verwacht ik een drukke opkomst, en wie weet maken we met zijn alle een leuke zonnige, tourachtige dag van!

Tot 8 september!

Met vriendelijke groet,

Bryan Smeets
Hierboven is een kleine greep uit de informatie wat betreft de tour.
Er rijden ook scooters mee omdat we anders niet de nodige capaciteit krijgen op het gebied van deelnemers.
Mochten er schakelrijders van ons zijn die willen deelnemen, neem dan een kijkje op de onderstaande link:

https://www.facebook.com/events/1561893 ... 9/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien tot de 8e!

Mvg,
Bryan Smeets

Afbeelding
Je bent pas gay als je met een vario rijd :-)
Plaats reactie