nee tis leuk, maar je moet niet teveel zelfvertrouwen hebben. alleen als je met zoveel man daar bent weet ik niet of het nog veilig zal gaan
tis een prima baan hoor, je moet alleen de eerste 10 rondes rustig rijden tot je de baan een beetje kent, en dan pas gaan knallen zoals ik.buschpresident schreef:circuitje is kut, daar ben ik voor t eerst op me bek gegaan met de rs![]()
![]()
nee tis leuk, maar je moet niet teveel zelfvertrouwen hebben. alleen als je met zoveel man daar bent weet ik niet of het nog veilig zal gaan
derbi crd schreef:Heuj eindelijk eens niet zo'n lelleke ktm die je op elke straathoek ziet en nog vaker in 1000 delen op de werkbank.
+'je voor jou
Ik had iets gelezen over Zandvoort toch? Dat valt best mee hoe ver. vaak genoeg zelf geweest.aidsaap schreef:Ik zag t in t filmje ja, deed me wel pijn hoor. Had je schade? Ik betwijfel trouwens of mijn brommer überhaupt Leiden gaat halen
derbi crd schreef:Heuj eindelijk eens niet zo'n lelleke ktm die je op elke straathoek ziet en nog vaker in 1000 delen op de werkbank.
+'je voor jou
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
+'je voor jou
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
mischien of zeker?derbistarter schreef:Misschien kom ik ook nog langs
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?